coinex
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

پاوربانک شیائومی با ظرفیت 10000 میلی‌آمپر ساعت و توان شارژ 165 وات معرفی شد

پاوربانک شیائومی وارد بازار چین شد. این پاوربانک، با ظرفیت 10000 میلی ‌آمپر ساعت و توان شارژ 165 وات، برای شارژ کردن هر دستگاهی مناسب است.

شیائومی یک پاوربانک جدید 10000 میلی آمپر ساعتی را به مجموعه لوازم جانبی خود اضافه کرده است. این پاوربانک هم سرعت شارژ بالایی را ارائه می‌دهد و هم برای جابجایی و حمل و نقل مناسب است.

راهنمای خرید تکراتو

مشخصات پاوربانک شیائومی با ظرفیت 10000 میلی‌آمپر ساعت

به گزارش وب‌سایت خبری gizmochina، طراحی فشرده و کابل USB-C داخلی، سفر با پاوربانک جدید شیائومی را بسیار راحت کرده است. همچنین، در این پاوربانک دو پورت USB-C وجود دارد که امکان شارژ هم‌زمان دو دستگاه را فراهم می‌کند. از سوی دیگر، این پاوربانک با توان خروجی 165 وات، می‌تواند گوشی‌های هوشمند، لپتاپ‌ها، تبلت‌ها و سایر دستگاه‌های الکترونیکی را شارژ کند.

پاوربانک شیائومی
Xiaomi 10,000mAh power bank

شیائومی می‌گوید که این پاوربانک قادر است گوشی تاشو شیائومی Mix Fold 4 را حدود 1.41 بار، آیفون 15 پرو مکس را 1.75 بار و شیائومی 14 پرو را 1.8 بار شارژ کند. علاوه بر این، پاوربانک 10000 میلی آمپر ساعتی شیائومی، از استانداردهای شارژ مختلفی پشتیبانی می‌کند و با بسیاری از دستگاه‌ها سازگار است. خود پاوربانک، با سرعت ورودی 90 واتی شارژ می‌شود و یک صفحه نمایش داخلی وضعیت شارژ و سطح باتری آن را نشان می‌دهد.

این محصول در حال حاضر، برای پیش ‌سفارش در چین با قیمت ۱۹۹ یوان (معادل ۲۸ دلار) در دسترس است. متاسفانه هنوز اطلاعاتی درباره عرضه جهانی این دستگاه در دست نیست.

جالب است بدانید که شیائومی یک وزنه با نام Mijia Body Fat Scale S400 Pro را هم در چین عرضه کرده است. این دستگاه، معیارهای مختلف سلامتی مانند درصد چربی بدن، وزن، ضربان قلب، توده عضلانی و موارد دیگر را اندازه‌گیری می‌کند.

شاخصه‌ کلیدی این دستگاه، سطح شیشه‌ای با پوشش ITO است که منطقه اندازه‌گیری را گسترش می‌دهد و روشنایی و کنتراست صفحه نمایش رنگی 3.5 اینچی را بهبود می‌دهد. این ترازو به اپلیکیشن شیائومی هوم متصل می‌شود و کاربران می‌توانند به کمک آن تنظیمات دستگاه را سفارشی کرده و داده‌های سلامتی و وضعیت بدن خود را ردیابی کنند. این دستگاه، از فناوری بیوامپدانس با فرکانس دوگانه برای اندازه‌گیری دقیق بدن استفاده کرده و با 4 باتری AA با عمر تخمینی 150 روزه کار می‌کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره پاوربانک شیائومی با ظرفیت 10000 میلی ‌آمپر ساعتی و توان شارژ 165 واتی چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر