coinex
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

سری شیائومی 14 تی به قابلیت دایره کشیدن برای جستجو مجهز می‌شوند

قابلیت دایره کشیدن برای جستجو (Circle to Search) دیگر منحصر به گوشی‌های سامسونگ و گوگل پیکسل نخواهد بود. گوشی‌های سری شیائومی 14 تی همراه با این قابلیت از راه می‌رسند.

شیائومی برای رونمایی از سری شیائومی 14 تی در تاریخ 26 سپتامبر (5 مهر) برنامه‌ریزی کرده است. به گزارش gizmochina، به‌تازگی پوسترهای تبلیغاتی منتشر شده که نشان می‌دهد شیائومی 14 تی و 14 تی پرو از قابلیت دایره کشیدن برای جستجو پشتیبانی می‌کنند.

راهنمای خرید تکراتو

سیرکل تو سرچ (Circle to Search) یکی از سریع‌ترین روش ها برای جستجو است. کاربران می‌توانند یک دایره دور سوژه‌ی مورد نظر روی نمایشگر بکشند تا عملیات جستجو درباره آن آغاز شود.

ویژگی‌ها و مشخصات سری شیائومی 14 تی

گوشی‌های Xiaomi 14T و Xiaomi 14T Pro از چند ویژگی هوش مصنوعی جمینی، مثل AI Notes (یادداشت)، AI Interpreter (مترجم)، AI subtitles (زیرنویس) و AI Voice Recorder (ضبط صدا) نیز برخوردار می‌شوند.

مشخصات سری شیائومی 14 تی

در پوسترهایی که منتشر شده، برخی مشخصات سخت‌افزاری گوشی‌ها نیز فاش شده است. اینطور که از شواهد پیداست، گوشی شیائومی 14 تی به تراشه مدیاتک دایمنسیتی 8300 اولترا مجهز می‌شود. انتظار می‌رود که این اسمارت‌فون با رم 12 و حافظه 512 گیگابایت به بازار بیاید. همچنین این احتمال وجود دارد که از نصب کارت حافظه هم پشتیبانی کند.

در این گوشی هوشمند از یک باتری 5000 میلی‌آمپر ساعت استفاده شده که با توان 45 وات تکنولوژی HyperCharge شارژ می‌شود. این توان شارژ می‌تواند گوشی را در مدت زمان 45 دقیقه از صفر تا 100 درصد شارژ کند.

از دیگر مشخصات شیائومی 14 تی باید به سه لنز دوربین در پنل پشتی اشاره کرد. تنظیمات دوربین را یک دوربین 50 مگاپیکسل واید Sony IMX906 با قابلیت لرزشگیر اپتیکال، لنز 50 مگاپیکسل تله فوتو و دوربین 12 مگاپیکسل اولترا واید تکمیل می‌کنند. برای عکاسی سلفی هم یک دوربین 32 مگاپیکسل در نظر گرفته شده است.

مشخصات سری شیائومی 14 تی

گفته می‌شود که گوشی شیائومی 14T به نمایشگر 6.67 اینچ OLED با رزولوشن 2712×1120 پیکسل مجهز می‌شود و رابط کاربری HyperOS را روی اندروید 14 اجرا می‌کند. همچنین این موبایل هوشمند با استاندارد IP68 دربرابر نفوذ گرد و غبار و آب محافظت می‌شود. نظر شما درباره مشخصات و قابلیت‌های هوش مصنوعی سری شیائومی 14 تی چیست؟ از نظر شما این ویژگی‌ها جه تاثیری بر تجربه کاربری خواهند داشت؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار گوشی را با ما دنبال کنید.

بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر