coinex
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

گوشی ارزان قیمت گلکسی F05 معرفی شد؛ نسخه‌ای مشابه گلکسی A05 و M05

گوشی ارزان قیمت گلکسی F05 که نسخه‌ای شبیه به گلکسی A05 و گلکسی M05 است، با ظاهری جدید کار خود را آغاز کرد.

چند روز قبل بود که سامسونگ از گوشی گلکسی M05 رونمایی کرد که اساسا، نسخه‌ای جدید از گوشی گلکسی A05 بود. حالا این کمپانی گوشی گلکسی F05 را معرفی کرده که ظاهری متفاوت دارد؛ اما مشخصات سخت‌افزاری آن با دو گوشی ارزان قیمت دیگری که نام بردیم، یکسان است.

راهنمای خرید تکراتو

به گزارش gsmarena، پنل پشتی این گوشی بافتی چرم‌مانند دارد که وجه تمایز ظاهری این گوشی با M05 و A05 است. این گوشی ارزان قیمت سامسونگ در رنگ آبی گرگ‌ومیش عرضه می‌شود.

مشخصات گوشی ارزان قیمت گلکسی F05

در پنل پشتی این گوشی از یک دوربین 50 مگاپیکسل با دیافراگم f/1.8 استفاده شده که قابلیت ضبط ویدیوهای 1080 پیکسل با سرعت 60 فریم در ثانیه را دارد. یک سنسور 2 مگاپیکسل تشخیص عمق نیز دوربین اصلی را در پنل پشتی همراهی می‌کند. در نمای جلویی و زیر ناچ قطره‌ای، یک دوربین 8 مگاپیکسلی برای عکاسی سلفی در نظر گرفته شده است. این همان تنظیماتی است که در گوشی‌های گلکسی آ 05 و گلکسی ام 05 نیز وجود دارد.

در نمای اصلی گوشی از یک پنل نمایشگر 6.7 اینچ PLS LCD استفاده شده که از رزولوشن 1600×720 پیکسل پشتیبانی می‌کند و نرخ نوسازی آن 60 هرتز است. گوشی ارزان قیمت گلکسی F04 اندروید 14 را به‌صورت پیش‌فرض اجرا می‌کند و سامسونگ وعده داده که تا 2 سال آپدیت سیستم عامل را برای آن منتشر کند.

گوشی گلکسی اف 04 مثل دو گوشی ام و آ 05 از تراشه Helio G85 بهره می‌برد که با رم 4 گیگابایت و حافظه 64 گیگابایت جفت شده است. این میزان رم با رم مجازی دوبرابر می‌شود. این اسمارت فون همچنین از نصب کارت حافظه هم پشتیبانی می‌کند و درگاه microSD دارد. یک جک هدفون 3.5 میلی‌متری هم در لبه پایینی گوشی تعبیه شده است.

گوشی ارزان قیمت گلکسی F05

انرژی مورد نیاز گلکسی F05 با یک باتری 5000 میلی‌آمپر ساعت تامین می‌شود که از توان 25 وات پشتیبانی می‌کند. داخل جعبه از شارژر خبری نیست؛ بنابراین اگر شارژر سامسونگ ندارید، باید آن را به‌صورت مجزا خریداری کنید. البته یک کابل تبدیل USB و سوزن سینی سیمکارت درون جعبه قرار دارد.

پورت USB-C از نوع v2.0 است. این دستگاه همچنین از وای فای 5 و بلوتوث 5.3 نیز برخوردار است؛ اما به NFC و مادون قرمز مجهز نیست. البته رادیو دارد. گوشی ارزان قیمت گلکسی F05 از شبکه 4G پشتیبانی می‌کند.

این اسمارت فون از 20 سپتامبر عرضه می‌شود و با قیمت 95 تا 120 دلار به فروش می‌رسد.

بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر