coinex
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

گلکسی M55s در وبسایت هندی سامسونگ دیده شد + مشخصات احتمالی

چند‌وقتی است که اخباری پیرامون گوشی گلکسی M55s شنیده می‌شود و حتی رندرهایی از این گوشی منتشر شده است. اما حالا، این گوشی میان رده سامسونگ در بخش پشتیبانی وبسایت هندی این کمپانی دیده شده که از رونمایی آن در آینده‌ای نزدیک خبر می‌دهد.

به گزارش gsmarena، این بخش از سایت سامسونگ تایید می‌کند گوشی گلکسی M55s با رم 8 گیگابایت به بازار می‌آید. البته در زمان رونمایی رسمی مشخص می‌شود که این گوشی میان رده دقیقا در کدام کانفیگ‌ها عرضه خواهد شد.

راهنمای خرید تکراتو

مشخصات گلکسی M55s

این گوشی هوشمند تاکنون تاییدیه BIS هند را دریافت کرده و مشخص است که حتما در بازار این کشورر عرضه می‌شود. همچنین، نسخه‌ای از این گوشی در پایگاه داده گیک‌بنچ نیز دیده شده و فاش شده است که از تراشه اسنپدراگون 7 نسل 1 برخوردار می‌شود. دقیقا همان تراشه‌ای که در گوشی گلکسی M55 استفاده شده بود.

مشخصات گلکسی M55s

درواقع، بسیاری از مشخصاتی که تاکنون فاش شده، شبیه به مشخصات گلکسی M55 و F55 هستند؛ بنابراین هنوز مشخص نیست که دقیقا وجه تمایز M55s با مدل‌های M55 و F55 ه خواهد بود؛ ابته به غیر طراحی ظاهری.

این گوشی هوشمند احتمالا به نمایشگر 6.67 اینچ Super AMOLED با رزولوشن 2400×1080 پیکسل و نرخ نوسازی 120 هرتز مجهز خواهد شد. در بخش تنظیمات دوربین نیز یک لنز واید 50 مگاپیکسل، یک دوربین اولترا واید 8 مگپیکسل، یک سنسور ماکرو 2 مگاپیکسل و یک دوربین سلفی 50 مگاپیکسل در نظر گرفته شده است.

تامین انرژی گلکسی ام 55 اس را یک باتری 5000 میلی‌آمپر ساعت برعهده دارد که با توان 45 وات شارژ می‌شود.

به نظر شما گوشی میان رده گلکسی M55s به بازار ایران راه پیدا می‌کند؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار گوشی را با ما دنبال کنید.

بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر