coinex
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

ظرفیت باتری گلکسی اس 25 لو رفت؛ پیشرفتی دیده نمی‌شود

ظرفیت باتری گلکسی اس 25 درست مانند گلکسی اس 24 از نسل فعلی پرچمداران سامسونگ خواهد بود. این یعنی، گلکسی S25 عمر باتری مشابهی را در اختیار کاربران قرار خواهد داد.

به لطف گزارش‌هایی که در ماه جولای منتشر شد، متوجه شدیم که گوشی پرچمدار جدید سامسونگ، گلکسی اس 25 اولترا، مانند نسل قبلی خود، دارای باتری 5000 میلی آمپر ساعتی خواهد بود. در اوایل امروز نیز گزارشی منتشر شد که نشان می‌داد گلکسی اس 25 پلاس همانند مدل قبلی خود از یک باتری 4900 میلی‌آمپر ساعتی برخوردار خواهد بود. اکنون، یکی از افشاگران مشهور و محبوب دنیای تکنولوژی، UniverseIce، پستی را در شبکه اجتماعی ایکس به اشتراک گذاشته که از ظرفیت باتری گلکسی S25 خبر می‌دهد.

راهنمای خرید تکراتو

ظرفیت باتری گلکسی اس 25

به گزارش وب‌سایت خبری sammobile و همچنین طبق گفته‌های UniverseIce، نسخه پایه سری گلکسی اس 25 سامسونگ دارای یک باتری 4000 میلی آمپر ساعتی خواهد بود. یعنی این گوشی در بخش باتری نسبت به نسل قبلی خود، گلکسی اس 24، هیچ گونه پیشرفتی نخواهد داشت.

ظرفیت باتری گلکسی اس 25

این بدان معناست که اگر نمایشگر، پردازنده یا مودم گلکسی اس 25 کارآمدتر از گلکسی اس 24 نباشد، عمر باتری باید دقیقا مشابه مدل فعلی باشد. البته این مسئله چندان هم بد نیست، چرا که Galaxy S24 عمر باتری نسبتا خوبی را ارائه می‌دهد و با یک بار شارژ، در استفاده متوسط، یک روز کامل دوام می‌آورد. آیفون 15 اپل نیز عمر باتری تقریبا مشابهی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

چیزی که باعث شگفتی و تعجب مخاطبان شده این است که سامسونگ با وجود کاهش ضخامت دستگاه به اندازه 1 میلی‌متر، موفق به بسته‌بندی یک باتری با همان اندازه شده و Galaxy S25 را به یکی از باریک‌ترین گوشی‌های پرچمدار تبدیل کرده است. علاوه بر این، در گزارش‌های اخیر عنوان شده است که ضخامت حلقه‌های دوربین گلکسی S25 تنها 1.8 میلی‌متر خواهد بود. این مقدار در مقایسه با ضخامت حلقه دوربین گلکسی اس 25 اولترا (2.4 میلی‌متر) و آیفون 16 پرو مکس اپل (4.3 میلی‌متر) بسیار خوب و رضایت‌بخش است.

خوشبختانه تا به امروز اطلاعات زیادی درباره جزئیات طراحی، نمایشگر، دوربین، پردازنده و ظرفیت باتری گلکسی اس 25 فاش شده است. با این حال، هنوز هیچ خبر موثقی درباره اینکه سامسونگ از چه پردازنده‌ای (اسنپدراگون 8 نسل 4 کوالکام یا اگزینوس 2500) برای مدل‌های غیر اولترا استفاده خواهد کرد، در دست نیست. در هر صورت، تنها اطلاعاتی که هنوز در خفا باقی مانده مربوط به قیمت و تاریخ عرضه می‌شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره ظرفیت باتری گلکسی اس 25 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر