coinex
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

تماشا کنید: ضخامت حلقه دوربین گلکسی اس 25 اولترا کمتر از آیفون 16 پرو مکس است

به‌تازگی تصویری منتشر شده که نشان می‌دهد حلقه دوربین گلکسی اس 25 اولترا باریک‌تر از آیفون 16 پرو مکس است. همچنین، در عکس دیگری که منتشر شده، می‌بینیم که ضخامت حلقه دوربین اس 25 حتی از نسخه اولترا هم کمتر است.

صبح امروز تصویری از رندر گلکسی اس 25 اولترا در کنار آیفون 16 پرو مکس منتشر شد که نشان می‌داد این گوشی 0.2 میلی‌متر باریک‌تر از پرچمدار آیفون است. آیس یونیورس، افشاگر معروف دنیای تکنولوژی که این تصاویر را منتشر کرده بود، حالا عکس دیگری را به اشتراک گذاشته و جزئیاتی از حلقه دوربین اس 25 و اس 25 اولترا را فاش کرده است.

راهنمای خرید تکراتو

ضخامت حلقه دوربین گلکسی اس 25 اولترا

به گزارش sammobile، در تصویری که توسط آیس یونیورس منتشر شده می‌بینیم که ضخامت حلقه دوربین گلکسی S25 اولترا 2.4 میلی‌متر و کمتر از برجستگی دوربین آیفون 16 پرو مکس است. برآمدگی دوربین آیفون 16 پرو مکس به 4.3 میلی‌متر می‌رسد که در تصویر زیر می‌توانید تفاوت آنها را مشاهده کنید.

ضخامت حلقه دوربین گلکسی اس 25 اولترا

با توجه به رقابت تنگاتنگ گوشی‌های سری S سامسونگ با گوشی‌های آیفون، انتظار می‌رود که عملکرد دوربین‌های پنل پشتی گلکسی اس 25 اولترا مشابه یا حتی بهتر از آیفون 16 پرو مکس باشد. همچنین، اگر برجستگی حلقه دوربین واقعا 2.4 میلی‌متر باشد، تغییر مهمی محسوب می‌شود. در این صورت، سامسونگ در طراحی سخت‌افزار یک گام جلوتر از اپل خواهد بود.

اوایل این ماه خبری درباره ضخامت گوشی گلکسی S25 Ultra منتشر شد. گفته می‌شودکه این دستگاه 8.2 میلی‌متر ضخامت دارد که یعنی 0.4 میلی‌متر باریک‌تر از گلکسی اس 24 اولترا و 0.1 میلی‌متر باریک‌تر از آیفون 16 پرو مکس است. حلقه‌های باریک‌تر حلقه دوربین هم یکی از فاکتورهای اصلی هستند که در طراحی کلی باریکتر گوشی نقش دارند.

اگر تمام شواهدی که تاکنون درباره گلکسی اس 25 اولترا جمع شده را کنار هم قرار دهیم، متوجه می‌شویم که سامسونگ احتمالا امسال می‌خواهد توجه را به سمت طراحی گوشی پرچمدارش جلب کند.

آیس یونیورس همچنین عکس دیگری منتشر کرده که نشان می‌دهد ضخامت حلقه دوربین گلکسی اس 25 به 1.8 میلی‌متر می‌رسد که حتی باریکتر از اس 25 اولترا است. این یعنی حلقه‌های دوربین گلکسی اس 25 سامسونگ 2.3 برابر باریک‌تر از جدیدترین پرچمدار اپل هستند. پیش از این، عکس دیگری به بیرون درز کرده بود که طراحی غیر معمول حلقه‌های دوربین اس 25 و اس 25 پلاس را نشان می‌داد.

ضخامت دوربین گلکسی اس 25

نظر شما درباره طراحی باریک حلقه های دوربین گلکسی اس 25 اولترا و اس 25 چیست؟ این تغییرات تا چه اندازه برای شما اهمیت دارند؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار گوشی را با ما دنبال کنید.

بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر