coinex
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

اسپیدتست گزارش وضعیت اینترنت ایران در آگوست 2024 را منتشر کرد؛ یک پله سقوط در اینترنت موبایل

اسپیدتست  طی گزارشی وضعیت اینترنت ایران در آگوست 2024 را مورد بررسی قرار داده و اطلاعات مربوط به آن را منتشر کرده است.

به گزارش خبرگذاری مهر، طبق این گزارش وضعیت اینترنت ایران در آگوست 2024 مطلوب به نظر نمی‌رسد. سرعت اینترنت موبایل ایران با یک پله سقوط به جایگاه هفتادم بسنده کرد در حالی که اینترنت ثابت با دو پله صعود در رتبه 144 قرار گرفت.

راهنمای خرید تکراتو

سرعت اینترنت موبایل جهان در مرداد 2024 به طور میانگین برابر با 55.80 مگابایت برثانیه و میانگین سرعت اینترنت ثابت جهانی 93.99 مگابایت بر ثانیه برآورد شده است. این عددها در بازه‌ زمانی مشابه در ماه ژوئیه به ترتیب 56.9 و 93.94 مکابایت بر ثانیه بود.

این در حالیست که میانگین سرعت موبایل ایران در ماه ژوئیه 37.41 و اینترنت ثابت 14.95 مگابایت بر ثانیه بود. آن زمان با این سرعت ایران در رده 69 برای اینترنت موبایل و 146 برای اینترنت ثابت قرار گرفته بود.

فکر می‌کنید در صدر این رده‌بندی کدام کشور قرار داشته باشد؟ بله همچنان امارات متحده عربی با سرعت 398.51 مگابایت بر ثانیه در صدر اینترنت موبایل قرار دارد و کشورهای قطر، کویت، کره‌جنوبی در جایگاه دوم تا چهارم هستند.

البته امارات فقط در اینترنت موبایلی پیشتاز نیست، بلکه با میانگین سرعت 297.62 مگابایت بر ثانیه گوی رقابت اینترنت ثابت را نیز از رقبایش ربوده است. گفتنی‌ست که سنگاپور و هنگ‌کنگ در رده بندی اینترنت ثابت بعد از امارات قرار گرفته و جایگاه دوم و سوم را از آن خود کرده‌اند.

 

بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر