coinex
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

کاربران گلکسی اس 23 از مشکل دوربین آپدیت One UI 6.1.1 خبر می‌دهند

سامسونگ به‌تازگی به روز رسانی One UI 6.1.1 را برای گوشی‌های سری گلکسی اس 23، گلکسی زد فلیپ و زد فولد 5 منتشر کرده‌ است. اما کاربران در شبکه‌های اجتماعی به مشکل دوربین آپدیت One UI 6.1.1 در گوشی‌های سری گلکسی اس 23 اشاره کرده‌اند.

به گزارش gizmochina، برخی کاربران در شبکه اجتماعی ایکس گزارش کرده‌اند که بعد از دریافت آپدیت نرم افزاری جدید سامسونگ یعنی One UI 6.1.1، قابلیت‌های دوربین گوشی‌های سری گلکسی اس 23 کاهش پیدا کرده و کیفیت عکس‌ها مثل قبل نیست.

راهنمای خرید تکراتو

مشکل دوربین آپدیت One UI 6.1.1 در سری گلکسی اس 23

کاربران گوشی‌های گلکسی اس 23، گلکسی اس 23 پلاس و گلکسی اس 23 اولترا از سامسونگ درخواست کرده‌اند که هرچه سریع‌تر این مشکل را برطرف کند. سامسونگ باید قبل از انتشار نسخه‌های جدید سیستم‌عامل و رابط کاربری، آنها را با دقت بیشتری مورد بررسی قرار دهد. دریافت به روز رسانی One UI 6.1.1 باعث تداخل در عملکرد دوربین شده و در کیفیت عکس‌ها تاثیر می‌گذارد.

این مشکل در آپدیتی با شماره ساخت CXH7 دیده شده است. کاربران گلکسی اس 23 اولترا بیش از سایر کاربران به این موضوع اشاره کرده‌اند که وقتی بین 16 و 19.9x زوم می‌کنند، مشکل تاری در عکس‌ها دیده می‌شود.

مشکل دوربین آپدیت One UI 6.1.1 در سری گلکسی اس 23

تارون وتس (Tarun Vats) که ساختار One Ui را دنبال می‌کند، خاطر نشان کرده که وقتی کاربران بهینه‌سازی را در تنظیمات دوربین روی متوسط (medium) تا حداقل (minimum) تنظیم می‌کنند، مشکل برطرف می‌شود. اما اصلا چرا کاربران باید با چنین مشکلی مواجه شوند که حالا راهکاری برای آن پیدا کنند؟

همچنین، این آپدیت شامل بسته‌های امنیتی ماه اوت بوده که یعنی شامل بسته‌های امنیتی ماه سپتامبر نیست. سامسونگ در اصل باید آپدیت One UI 6.1.1 را اواخر ماه اوت (اوایل شهریور) منتشر می‌کرد و با آپدیت ماه سپتامبر، رفع مشکلات دوربین را در اختیار کاربران قرار می‌داد.

گوشی‌های سری گلکسی اس 23 از دوربین‌های بسیار خوبی برخوردار هستند و بروز چنین مشکلاتی از سوی سامسونگ نباید نادیده گرفته شود. به محض اینکه خبر دیگری در رابطه با مشکل دوربین آپدیت One UI 6.1.1 منتشر شد، آن را با شما به اشتراک می‌گذاریم. آیا شما هم پس از دریافت آپدیت جدید با مشکل روبه‌رو شده‌اید؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار گوشی را با ما دنبال کنید.

بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر