coinex
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

اولین اطلاعات درباره مشخصات ایسوس آر او جی فون 9 منتشر شد

هنوز چند ماه تا زمان معرفی گوشی‌های گیمینگ جدید ایسوس باقی مانده و کم‌کم، اخبار و اطلاعاتی درباره این گوشی‌ها منتشر می‌شود. به‌تازگی یکی از افشاگران به تراشه ایسوس آر او جی فون 9 اشاره کرده است.

سری آیسوس راگ فون 8 در اوایل ساال 2024 معرفی شدند؛ بنابراین پیش‌بینی می‌شود که نسل جدید این گوشی‌ها نیز از اوایل سال 2025 کار خود را آغاز کنند. تاکنون اطلاعات زیادی از مشخصات سری ایسوس راگ فون 9 منتشر نشده است؛ اما انتظار می‌رود که در روزها و ماه‌های آینده، جزئیات بیشتری به بیرون درز کند. البته، چند ساعت قبل بود که اطلاعاتی درباره توان شارژ ایسوس راگ فون 9 پرو منتشر شد

راهنمای خرید تکراتو

از مشخصات ایسوس آر او جی فون 9 چه می‌دانیم؟

به گزارش phonearena، یکی از افشاگران معروف چینی به نام Smart Pikachu اولین جزئیات از مشخصات ایسوس راگ فون 9 را منتشر کرده و مدعی شده که این دستگاه به تراشه اسنپدراگون 8 نسل 4 مجهز می‌شود. این همان تراشه‌ای است که به‌زودی در ماه اکتبر معرفی می‌شود و در بسیاری از پرچمداران آینده قرار می‌گیرد. گفته می‌شود گوشی‌های وان پلاس 13، شیائومی 15 و 15 پرو و سری آنر مجیک 7 به این تراشه‌ پرچمدار کوالکام مجهز می‌شوند.

مشخصات ایسوس آر او جی فون 9
ایسوس ROG Phone 8

اطلاعات دیگری که درباره ایسوس ROG Phone 9 در اختیار داریم، این است که احتمالا همراه با رم 24 گیگابایت و حافظه 1 ترابایت به بازار می‌آید. این میزان رم و حافظه برای یک گوشی گیمینگ که قرار است سنگین‌ترین بازی‌ها را اجرا کند، کاملا رضایت‌بخش است.

این افشاگر چینی همچنین مدعی شده گوشی ایسوس آر او جی فون 9 از نظر نمایشگر نسبت به نسل قبلی خود ارتقاء پیدا می‌کند. از آنجایی‌که این افشاگر دقیقا به نوع پنل و مشخصات آن اشاره نکرده، بد نیست بگوییم گوشی‌‌های ایسوس راگ فون 8 و 8 پرو که از بهترین گوشی های گیمینگ 2024 هستند، به نمایشگر 6.78 اینچ AMOLED با رزولوشن +FHD و نرخ نوسازی 165 هرتز مجهز بودند. بنابراین، ارتقاء نمایشگر به این معنی است که مشخصات پنل نمایشگر ایسوس راگ فون 9 بهتر از این خواهد بود.

نکته دیگری که می‌دانیم، این است که گوشی گیمینگ آر او جی فون 9 از توان شارژ 65 وات پشتیبانی می‌کند. این ویژگی رسما تایید شده و گواهی 3C چین آن را فاش کرده است.

اطلاعاتی که تاکنون منتشر شده، فقط به ارتقاء نمایشگر و پردازنده اشاره کرده‌اند. با این حال انتظار می‌رود که ایسوس راگ فون 9 در بخش‌های دیگر نیز پیشرفت کند. اما نظر شما درباره مشخصات ایسوس آر او جی فون 9 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار گوشی را با ما دنبال کنید.

بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر