coinex
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

ارسال پیام بین گوشی‌های اندروید و آیفون با سرویس RCS آسان‌تر می‌شود

یکی از قابلیت‌های پیشرفته‌ای که با آخرین نسخه IOS به گوشی‌های آیفون اضافه شده، پشتیبانی از سرویس RCS (سرویس پیام‌رسانی غنی‌شده) است. این ویژگی ارتباط بین دستگاه‌های اندرویدی با کاربران آیفون را از طریق برنامه‌های پیش‌فرض گوگل مسیج و Messages در IOS را بهبود می‌بخشد.

به گزارش سام‌موبایل، Rich Communication Services به اختصار RCS نمونه‌ی پیشرفته‌ای از SMS و MMS است با امکانات بیشتر. این امکانات شامل ارسال فایل‌های حجیم، نمایش وضعیت تایپ، تائید خوانده شدن پیام، ارسال پیام از طریق وای‌فای و اینترنت موبایل می‌شوند.

راهنمای خرید تکراتو

به‌روزرسانی جدید iOS 18 و قابلیت پیام‌رسانی پیشرفته سرویس RCS برای آیفون‌ها

گوگل سال‌ها پیش این استاندارد را معرفی کرده بود اما اپل تا دیروز که نسخه‌ی جدید IOS منتشر شد پشتیبانی از آن را به تعویق انداخته بود.

با فعال شدن استاندارد RCS، زمانی که یک کاربر اندروید قصد ارسال پیام به کاربر آیفون داشته باشد، عبارت RCS message را در بخش ورود پیام مشاهده خواهد کرد. در طرف دیگر کاربر IOS در اپلیکیشن Messages عبارت Text Message · RCS را خواهد دید.

این قابلیت به طور پیش‌فرش در ios 18 فعال است و نیاز به تنظیم دستی ندارد. با اینحال امکان مدیریت از طریق Settings > Apps > Messages برای کاربر فراهم است.

علیرغم اینکه سیستم‌عامل جدید اپل یکی از بزرگ‌ترین پیشرفت‌ها را تجربه می‌کند، اما همچنان قابلیت رمزنگاری سرتاسری بین کاربران اندروید و ios از طریق سرویس  RCS فعال نیست و تنها در برخی مناطق و اپراتورها قابل استفاده است.

بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر