coinex
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

تماشا کنید: اولین ویدیوی آنباکسینگ آیفون 16 پرو با نمایش قابلیت دکمه کنترل دوربین

هفته گذشته بود که اپل گوشی‌های خانواده آیفون 16 را رسما معرفی کرد. پیش‌فروش این گوشی‌ها نیز آغاز شده بود؛ اما قرار بود روند ارسال آیفون‌ها به دست خریداران از دو روز آینده شروع شود. با این حال می‌بینیم که کاربری زودتر از موعد گوشی خود را دریافت کرده و ویدیوی آنباکسینگ آیفون 16 پرو را به اشتراک گذاشته است.

به گزارش gsmarena، کاربری به نام Majin Bu، نه‌تنها ویدیوی جعبه گشایی آیفون 16 پرو را در اکانت ایکس خود منتشر کرده، بلکه کمی از عملکرد دکمه کنترل دوربین را هم نشان داده است. دکمه Camera control، چیزی بیش‌ از یک دکمه شاتر معمولی است و از چندین سنسور برخوردار شده تا کاربر بتواند با استفاده از آن، قابلیت‌هایی مثل زوم را تنظیم کند.

راهنمای خرید تکراتو

ویدیوی آنباکسینگ آیفون 16 پرو

در ادامه می‌توانید این ویدیوی کوتاه آنباکسینگ را مشاهده کنید:

در این ویدیو، جعبه جمع‌وجور دستگاه به‌خوبی قابل مشاهده است. همچنین نشان می‌دهد که آیتم‌های محدودی در جعبه وجود دارند. در این جعبه علاوه بر خود گوشی، یک کابل USB و چند کاغذ قرار گرفته است. همین!

اگر به لوازم جانبی دیگری نیاز دارید، باید آن را به‌صورت مجزا تهیه کنید. نظر شما درباره این ویدیوی آنباکسینگ و آیتم‌های درون جعبه چیست؟ آیا از عملکرد امسال اپل راضی هستید؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار گوشی را با ما دنبال کنید.

بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر