coinex
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

تماشا کنید: رندرهای جدید گلکسی اس 25 پلاس در رنگ خاکستری منتشر شد

رندرهای جدید گلکسی اس 25 پلاس منتشر شد. در این رندرها، رنگ خاکستری Galaxy S25 Plus به تصویر کشیده شده و تغییرات چندانی به چشم نمی‌خورد.

به گزارش وب‌سایت خبری sammobile، یکی دیگر از مدل‌های سری گلکسی اس 25 سامسونگ، چند ماه پیش از عرضه رسمی، در رندرهای جدید به تصویر کشیده شده است. این بار، رندرهای Galaxy S25+ را داریم که توسط همان شخصی که رندرهای Galaxy S25 را فاش کرد، منتشر شده است.

راهنمای خرید تکراتو

رندرهای جدید گلکسی اس 25 پلاس

درست مانند مدل پایه سری گلکسی اس 25 سامسونگ، گلکسی اس 25 پلاس نیز اندکی نازک‌تر از مدل قبلی خود خواهد بود؛ اما ابعاد کلی تقریبا مشابه هستند. این مسئله چندان هم دور از انتظار نبوده چرا که سامسونگ نه اندازه نمایشگر را تغییر داده و نه ضخامت قاب‌ها را کاهش خواهد داد. تمام این اقدامات، سال گذشته به طور قابل توجهی در سری گلکسی S24 به انجام رسیده‌اند. ظرفیت باتری نیز با نسل فعلی پرچمداران سامسونگ یکسان خواهد بود.

رندرهای جدید گلکسی اس 25 پلاس
Galaxy S25+

با این حال، در طراحی پنل پشتی شاهد یک تغییر بزرگ خواهیم بود. سری گلکسی S25 از حلقه‌های دوربین مشابه Galaxy Z Fold 6 برخوردار خواهد بود. علاوه بر این، حلقه‌های دوربین در مدل‌های پایه و پلاس ممکن است که به طراحی غیرعادی دو لایه مزین شوند. البته، این طراحی غیرمعمول در رندرهایی که امروز به بیرون درز پیدا کرده، دیده نمی‌شود.

متاسفانه، منبع اصلی این رندرها، اطلاعات جدیدی را درباره گلکسی S25 پلاس منتشر نکرده، اما گفته است که سامسونگ قصد دارد از تراشه اگزینوس 2500 در برخی از بازارها استفاده کند. این بدان معناست که سامسونگ به طور انحصاری از چیپست اسنپدراگون 8 نسل 4 کوالکام برای همه مدل‌های سری Galaxy S25 استفاده نخواهد کرد. در حال حاضر هیچ راهی برای فهمیدن اینکه سامسونگ از کدام تراشه در چه بازاری استفاده خواهد کرد، وجود ندارد؛ برای دسترسی به این اطلاعات احتمالا باید تا زمان عرضه سری گلکسی S25 صبر کنیم.

خوشبختانه سامسونگ پیش از عرضه سری گلکسی اس 25، تبلت‌های پرچمدار جدید خود را روانه بازار خواهد کرد. پیش سفارش گلکسی تب اس 10 پلاس و گلکسی تب اس 10 اولترا از 17 سپتامبر آغاز شده و فروش اولیه این تبلت‌ها تا پیش از پایان ماه جاری شروع خواهد شد. جالب است بدانید که این دو تبلت‌ نه از تراشه‌های اگزینوس استفاده می‌کنند و نه از تراشه‌های اسنپدراگون؛ بلکه در عوض از چیپست دایمنسیتی مدیاتک تغذیه می‌کنند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره رندرهای جدید گلکسی اس 25 پلاس چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر