coinex
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

تماشا کنید: عکس وان پلاس 13 با پنل چرم وگان منتشر شد

عکس وان پلاس 13 توسط افشاگری در شبکه اجتماعی ایکس منتشر شده است. ظاهرا قرار است که این دستگاه در رنگ سبز با پنل چرمی به بازار عرضه شود.

انتظار می‌رود که گوشی پرچمدار وان پلاس 13 در ماه اکتبر و احتمالا پس از معرفی پردازنده پرچمدار کوالکام یعنی اسنپدراگون 8 نسل 4 به بازار عرضه شود. در گذشته، جزئیات مربوط به مشخصات این دستگاه در فضای مجازی منتشر شده و اکنون، افشاگری به نام Sanju Chaudhary ادعا کرده است که این گوشی هوشمند در یک گزینه به رنگ سبز وارد بازار خواهد شد.

راهنمای خرید تکراتو

عکس وان پلاس 13 با پنل چرم وگان

بر اساس گزارش وب‌سایت خبری gizmochina و همچنین طبق گفته‌های Sanju در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق)، OnePlus 13 در یک گزینه رنگی سبز با پنل پشتی چرم گیاهی به بازار عرضه خواهد شد. این منبع خبری، یک رندر را هم از رنگ سبز وان پلاس 13 با کاربران به اشتراک گذاشته است؛ البته توجه داشته باشید که این رندر ساختگی بوده و هنوز طراحی وان پلاس 13 به صورت دقیق مشخص نشده است.

عکس وان پلاس 13
OnePlus 13

مشخصات وان پلاس 13

گفته می‌شود که OnePlus 13 دارای یک صفحه نمایش خمیده 6.82 اینچی OLED LTPO با وضوح 2K و نرخ نوسازی 120 هرتزی خواهد بود. این گوشی به احتمال زیاد به پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 4 کوالکام که اخیرا در بنچمارک Geekbench مشاهده شده، مجهز خواهد شد. تنظیمات دوربین وان پلاس 13 شامل یک دوربین سه‌گانه با سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی LYT 808 1/1.4 اینچی، یک لنز پریسکوپ 50 مگاپیکسلی LYT 600 1/1.95 اینچی با زوم 3 برابر و یک لنز فوق عریض 50 مگاپیکسلی خواهد بود.

از دیگر ویژگی‌های شایعه شده برای این گوشی می‌توان به باتری بزرگ با شارژ سیمی 100 واتی و شارژ بی‌سیم 50 واتی، استاندارد IP68/IP69 برای مقاومت در برابر آب، NFC، فرستنده مادون قرمز (IR Blaster) و بلندگوهای استریو دوگانه اشاره کرد. این مشخصات با نشت‌ها و بنچمارک‌های اخیر کاملا مطابقت دارد و نشان می‌دهد که OnePlus 13 یک گوشی هوشمند قدرتمند و تمام عیار خواهد بود.

از سوی دیگر، OnePlus اخیرا هدفون TWS ارزان قیمت خود را با نام Nord Buds 3 در هند عرضه کرده است. این هدفون بی‌سیم دارای ANC ارتقا یافته (حذف نویز فعال)، عمر باتری بهبود یافته و قیمت مقرون‌به‌صرفه است. علاوه بر این، وان پلاس نورد بادز 3 از درایورهای دینامیک 12.4 میلی‌متری، بلوتوث 5.4 و میکروفون دوگانه برای برقراری تماس‌های واضح برخوردار است. این هدفون حذف نویز 32 دسی‌بلی را ارائه می‌دهد که نسبت به حذف نویز 25 دسی‌بلی نسل قبلی بهبود یافته و تفاوت کاملا احساس می‌شود. شایان ذکر است که این دستگاه در صورت وجود کیس شارژ تا 43 ساعت پخش کامل را برای کاربران به ارمغان می‌آورد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره عکس وان پلاس 13 و مشخصات آن چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر