coinex
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

شیوع شیوع سویه جدید کرونا در پاییز؛ XEC در راه استدر پاییز؛ XEC در راه است

دانشمندان از شیوع سویه جدیدی از کرونا خبر دادند که می‌تواند به‌زودی تبدیل به سویه غالب شود. ویروس جدید که ابتدا در آلمان شناسایی شد اکنون در حال گسترش است.

به نظر می‌رسد پاییز با شیوع بیماری جدیدی همراه شده است. به گزارش bbc، دانشمندان از شیوع ویروس جدیدی خبر داده‌اند. سویه جدید ویروس کرونا که با نام ایکس‌ای‌سی (XEC) شناخته می‌شود، ماه ژوئن در آلمان شناسایی شد. پس از آن ویروس جدید به کشورهای دیگری از جمله بریتانیا، ایالات متحده و دانمارک شیوع پیدا کرده است.

راهنمای خرید تکراتو

سویه جدید کرونا پاییز از راه می‌رسد

بر اساس اعلام کارشناسان، جهش‌های جدید ایکس‌ای‌سی (XEC) ممکن است منجر به شیوع آن در فصل پاییز شود. البته آنها در ادامه عوان کرده‌اند که واکسن‌ها می‌توانند از ما در مقابل این ویروس محافظت کنند.

پروفسور فرانسوا بالو، مدیر مؤسسه ژنتیک دانشگاه کالج لندن در خصوص سویه جدید کرونا توضیح داد:

گرچه سویه ایکس‌ای‌سی نسبت به سایر سویه‌های جدید ویروس کرونا «از حیث انتقال تواناتر» است، اما واکسن‌ها همچنان می‌توانند در برابرشان به‌خوبی از ما محافظت کنند.

در واقع واکسن‌ها برای محافظت از ما در برابر سویه جدید کرونا به‌روزرسانی شده‌اند؛ اما بخاطر داشته باشید که سویه ایکس‌ای‌سی که از زیرگونه‌های قبلی اومیکرون بوجود آمده، شامل این به‌روزرسانی‌ها نمی‌شود.

بیشتر بخوانید: 

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر