coinex
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

قیمت شیائومی 15 و 15 پرو بیشتر از سری شیائومی 14 خواهد بود

شیائومی احتمالا در اوایل آبان ماه از گوشی‌های پرچمدار جدیدش رونمایی می‌کند. گفته می‌شود قیمت شیائومی 15 و شیائومی 15 پرو که قرار است به تراشه اسنپدراگون 8 نسل 4 مجهز شوند، بیشتر از سری شیائومی 14 خواهد بود.

سال گذشته، سری شیائومی 14 با قیمت پایه 3999 یوان (حدود 565 دلار) به بازار معرفی شدند. پیش‌بینی می‌شود که قیمت نسل جدید این گوشی‌ها، یعنی سری شیائومی 15 حداقل 500 یوان بیشتر باشد. به‌تازگی گزارشی لو رفته که جزئیات بیشتری از قیمت سری شیائومی 15 را به اشتراک می‌گذارد.

راهنمای خرید تکراتو

آنچه از افزایش قیمت شیائومی 15 می‌دانیم

به گزارش gizmochina به نقل از CNMO، یک بلاگر حوزه تکنولوژی مدعی شده که قیمت گوشی شیائومی 15 از 4599 یوان (حدود 650 دلار) شروع می‌شود. او همچنین اعلام کرده قیمت پایه شیائومی 15 پرو 5499 یوان (حدود 775 دلار) خواهد بود. این بلاگر گزارش کرده که این افزایش قیمت به‌دلیل افزایش قیمت برخی سخت‌افزارها مثل تراشه و حافظه داخلی است. به همین دلیل، تولیدکننده‌های گوشی هوشمند چاره‌ای جز افزایش قیمت گوشی‌ها ندارند.

قیمت شیائومی 15 و 15 پرو

همچنین، لی جون (Lei Jun) نیز پیش از این به رویداد رونمایی سری شیائومی 14 اشاره کرده بود که با توجه به آن می‌توان انتظار داشت که قیمت شیائومی 15 و 15 پرو بیشتر از نسل قبلی باشد.

مینگ چی کو، از تحلیلگران معروف حوزه تکنولوژی، اعلام کرده بود که در ساخت تراشه کوالکام اسنپدراگون 8 نسل 4 از فرایند جدید N3E کمپانی TSMC استفاده می‌شود که هزینه‌های تولید را به شدت افزایش می‌دهد. فرآیند تولید این تراشه حدود 20 تا 30 درصد بیشتر از تراشه اسنپدراگون 8 نسل 3 است که باعث افزایش قیمت 190 تا 200 دلاری می‌شود. این افزایش قیمت تراشه‌ بدون شک در افزایش قیمت سری شیائومی 15 نیز تاثیر گذارند.

مشخصات احتمالی شیائومی 15

گفته می‌شود گوشی‌های پرچمدار Xiaomi 15 و Xiaomi 15 Pro از چند جهت نسبت به نسل قبلی خود پیشرفت می‌کنند. این گوشی‌ها به سنسور دوربین بزرگتر، لنز تله فوتو ماکرو، اسکنر اثر انگشت اولترا سونیک زیر نمایشگر، بدنه شیشه‌ای، باتری‌های سیلیکون آند،‌ شارژ وایرلس سریع و استاندارد IP68 مجهز می‌شوند.

گوشی شیائومی 15 احتمالا از نمایشگری با رزولوشن 1.5K برخوردار خواهد شد و با طراحی جمع‌وجور به بازار می‌آید. نمایشگر شیائومی 15 پرو نیز از رزولوشن 2K پشتیبانی می‌کند و حاشیه‌های باریک‌تری خواهد داشت.

در تنظیمات دوربین شیائومی 15 از یک دوربین 50 مگاپیکسل، لنز اولترا واید 50 مگاپیکسل و یک دوربین 50 مگاپیکسل تله فوتو استفاده خواهد شد. اما تنظیمات دوربین شیائومی 15 پرو پیشرفته‌تر است. این اسمارت فون احتمالا به یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی مجهز شده که با یک لنز بزرگتر پشتیبانی می‌شود. یک لنز 50 مگاپیکسل اولترا واید و 50 مگاپیکسل پریسکوپ تله فوتو نیز تنظیمات دوربین پشتی را تکمیل می‌کنند.

نظر شما درباره مشخصات و قیمت شیائومی 15 و 15 پرو چیست؟ این افزایش قیمت چه تاثیری بر میزان فروش آنها خواهد داشت؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار گوشی را با ما دنبال کنید.

بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر