coinex
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

پتنت گوشی‌ سه‌تاشو شیائومی منتشر شد؛ شیائومی بهتر است یا هواوی؟

هواوی اخیرا گوشی سه‌تاشو Mate XT را معرفی کرد. طراحی این گوشی به‌قدری خاص بود که توجه بسیاری را جلب کند. به نظر می‌رسد شیائومی نیز از این توجه بدش نیامده و دست به طراحی زده است. در ادامه پتنت گوشی‌ سه‌تاشو شیائومی را تماشا خواهید کرد.

به‌گزارش gsmarena، اخیرا اطلاعات ثبت اختراع شیائومی مربوط به گوشی با دو لولا در اداره مالکیت معنوی چین منتشر شده است. این پتنت که با شماره درخواست 2022308530675 به ثبت رسیده طراحی آن را آشکار می‌کند.

راهنمای خرید تکراتو

اگرچه ثبت اختراع از جانب شیائومی صورت گرفته، اما هنوز نامی برای آن عنوان نشده است اما طراحی کلی را نشان می‌دهد. آنطور که پتنت گوشی سه تاشو شیائومی نشان می‌دهد،

پتنت گوشی‌ سه‌تاشو شیائومی

طبق تصاویر منتشر شده، ماژول دوربین پشتی به شکل افقی طراحی شده و به نظر از میکس فولد 4 باریک‌تر است. تصاویر نشان می‌دهند که این دستگاه مجهز به سه دوربین است؛ در حالی که میکس فولد 4 شیائومی چهار دوربین در جزیره‌ی دوربین پشتی داشت.

پتنت گوشی‌ سه‌تاشو شیائومی

همچنین به نظر می‌رسد گوشی دو لولا شیائومی از Mate XT هواوی ضخیم‌تر باشد. اما احتمالا این تازه آغاز ماجراست و در آینده ضخامت دستگاه کمتر شده و آن را به یک سه‌تاشو نازک‌تر بدل می‌کند.

سابقه توسعه گوشی‌های تاشو در شیائومی

این اولین بار نیست که شیائومی بر روی گوشی‌ای با دو لولا کار می‌کند. در سال 2019 این شرکت پتنت‌هایی ارائه کرده بود که نشان از علاقه شیائومی به تولید این سبک دارد. . اما درخواست جدید ثبت اختراع، مکانیزم و طراحی جدیدی را به نمایش می‌گذارد که نشان از توسعه و آزمایش‌های مداوم این شرکت برای ارائه یک محصول منحصر به فرد دارد.

اسمارت‌پیکاجو ادعا کرده که گوشی مذکور تا سال 2025 به بازار معرفی خواهد شد. برای پاسخ به سوال شیائومی بهتر است یا هواوی احتمالا باید تا سال آینده صبر کنیم. اما با توجه به اقبالی که میت ایکس تی هواوی به‌دست آورده و تلاشی که شیائومی برای تولید چنین محصولی می‌کند، به نظر بازار گوشی‌های تاشو بزودی داغ خواهد شد و رقبای دیگری نیز وارد میدان می‌شوند.

بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر