coinex
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

گلکسی اس 25 و اس 25 پلاس گواهی 3C چین را دریافت کردند؛ جزئیات فست شارژ فاش شد

اوایل سپتامبر بود که گوشی گلکسی اس 25 اولترا گواهی 3C چین را دریافت کرد. حالا نوبت به گلکسی اس 25 و اس 25 پلاس رسیده و جزئیات توان شارژ آنها فاش شده است.

به گزارش gizmochina، گوشی گلکسی S25 با شماره مدل SM-S9310 و گلکسی S25 Plus با شماره مدل SM-S9360 در پایگاه داده‌ 3C چین رویت شده‌اند. اطلاعات فاش شده در این پلتفرم نشان می‌دهد که توان شارژ سریع این گوشی‌ها تفاوتی با گلکسی اس 24 و اس 24 پلاس ندارد.

راهنمای خرید تکراتو

جزئیات توان شارژ گلکسی اس 25 و اس 25 پلاس

براساس اطلاعات فاش شده در پلتفرم 3C، گوشی گلکس اس 25 از توان شارژ 25 وات و اس 25 پلاس از توان شارژ 45 وات پشتیبانی می‌کنند. بنابراین، هیچ بهبودی از نظر سرعت شارژ این گوشی‌ها نسبت به نسل قبلی دیده نمی‌شود. همچنین، سری گلکسی اس 25 نیز مثل مدل‌های سال قبل بدون شارژر عرضه می‌شوند.

جزئیات توان شارژ گلکسی اس 25 و اس 25 پلاس

گزارش‌ها حاکی از آن هستند که Galaxy S25 به باتری 4000 و Galaxy S25 Plus به باتری 4900 میلی‌آمپر ساعت مجهز می‌شوند. همچنین برای نسخه‌ی اولترا نیز یک باتری 5000 میلی‌آمپر ساعت در نظر گرفته شده است. تمام گوشی‌های این خانواده از قابلیت شارژ وایرلس و وایرلس معکوس پشتیبانی می‌کنند.

گواهی 3C گوشی گلکسی اس 25 اولترا نشان می‌داد که این گوشی از قابلیت ارتباط ماهواره‌ای پشتیبانی می‌کند. به این ترتیب، نسخه‌ی اولترا اولین گوشی سامسونگ خواهد بود که از چنین قابلیتی برخوردار می‌شود.

پیش‌بینی می‌شود گوشی‌های سری گلکسی S25 به تراشه اسنپدراگون 8 نسل 4 که مخصوص گوشی‌های گلکسی بهینه‌سازی می‌شود، مجهز شوند.

با توجه به اینکه هر سه گوشی از این خانواده گواهی 3C را دریافت کرده‌اند، می‌توان انتظار داشت که در ژانویه 2025 رونمایی شوند. سامسونگ خود را برای معرفی دستگاه‌های دیگر نیز‌ آماده می‌کند. تبلت‌های سری S10 و گلکسی S24 FE به‌زودی معرفی می‌شوند.

نظر شما درباره توان شارژ گلکسی اس 25 و اس 25 پلاس چیست؟ از ثابت ماندن توان شارژ نسبت به نسل قبلی نا امید شده‌اید یا اصلا به سامسونگ امیدی نداشتید؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار گوشی را با ما دنبال کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر