coinex
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

ردمی نوت 14 پرو پلاس از توان شارژ 90 وات پشتیبانی می‌کند؛ پسرفت نسبت به نسل قبل

گوشی جدید شیائومی یعنی ردمی نوت 14 پرو پلاس فایوجی در کمال تعجب از توان شارژ 90 واتی پشتیبانی خواهد کرد. یک پسرفت قابل توجه نسبت به ردمی نوت 13 پرو پلاس فایوجی!

به گزارش وب‌سایت خبری gizmochina، گوشی Redmi Note 14 Pro+ 5G با شارژ سریع 90 واتی به بازار عرضه خواهد شد. پس از ظاهر شدن ردمی نوت 14 فایوجی و ردمی نوت 14 پرو فایوجی، اکنون ردمی نوت 14 پرو پلاس فایوجی در پایگاه داده و اطلاعات IMEI ظاهر شده که پشتیبانی از شارژ سریع 90 واتی را تایید می‌کند. این بدان معناست که در نسل جدید، شاهد کاهش مشخصات نسبت به ردمی نوت 13 پرو پلاس فایوجی خواهیم بود.

راهنمای خرید تکراتو

قابلیت شارژ ردمی نوت 14 پرو پلاس

به نظر می‌رسد که شیائومی تغییراتی را در قابلیت شارژ سریع سری جدید Redmi Note 14 ایجاد کرده است. سرعت شارژ 90 واتی بسیار سریع و خوب است، اما سوال اصلی آنجاست که چرا شیائومی در این نسل به جای شارژ سریع 120 واتی نسل گذشته، از شارژ سریع 90 واتی استفاده کرده است؟ شارژ سریع 120 واتی از زمان معرفی گوشی ردمی نوت 11 پرو پلاس فایوجی در این خط تولید حاضر بوده و اکنون طبیعی نیست که شارژ سریع 120 واتی به طور ناگهانی به 90 وات کاهش یافته باشد.

ردمی نوت 14 پرو پلاس
Redmi Note 14 Pro Plus 5G

با این حال، شواهد موجود نشان می‌دهند که سری ردمی نوت 14 شیائومی از نظر سرعت شارژ در حال پسرفت است، البته این موضوع درباره Redmi Note 14 5G صدق نمی‌کند. گفته می‌شود که سرعت شارژ ردمی Note 14 5G در مقایسه با ردمی نوت 13 فایوجی پیشرفت داشته و از 33 وات به 45 وات افزایش خواهد یافت. با این حال، مدل‌های پرو و پرو پلاس سری 14 ردمی در بخش شارژدهی نسبت به نسل قبلی عقب‌گرد خواهند داشت. شاید شیائومی قصد دارد که با انجام یک‌سری بهینه‌سازی‌های لازم، شکاف و تفاوت میان شارژ 90 واتی و 120 واتی را کم کند.

شایان ذکر است که ردمی نوت 14 پرو پلاس فایوجی با شماره مدل 24115RA8EG قبلا در مرجع صدور گواهی 3C چین نیز با شارژ سریع 90 واتی مشاهده شده است. برخی افراد تصور می‌کردند که این شماره مدل متعلق به ردمی Note 14 Pro 5G است، اما مشاهدات اخیر نشان می‌دهند که این شماره مدل به نسخه پرو پلاس تعلق دارد. قرار است که سری ردمی نوت 14 در پایان ماه جاری رسما معرفی شود، بنابراین در روزهای آینده جزئیات بیشتری درباره این گوشی از سوی شرکت سازنده منتشر خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره گوشی ردمی نوت 14 پرو پلاس فایوجی با سرعت شارژ غیرمنتظره چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر