coinex
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

افشاگر معروف از جزئیات دوربین وان پلاس ایس 5 و 5 پرو خبر داد

افشاگر معروف دنیای تکنولوژی، Digital Chat Sation، با انتشار پستی در شبکه اجتماعی ویبو از جزئیات دوربین وان پلاس ایس 5 و 5 پرو خبر داده است.

بر اساس اطلاعات موجود در گزارش‌های اخیر، برند وان پلاس از گوشی پرچمدار وان پلاس 13 خود تا پایان ماه اکتبر در چین رونمایی خواهد کرد. انتظار می‌رود که این برند پس از معرفی وان پلاس 13 از OnePlus Ace 5 و OnePlus Ace 5 Pro به عنوان گوشی‌های پرچمدار مقرون‌به‌صرفه رونمایی کند. از آنجایی که این دو دستگاه‌ متمرکز بر عملکرد هستند، گفته می‌شود که کیفیت و قابلیت‌های دوربین آنها در مقایسه با وان پلاس 13 پایین‌تر خواهد بود. حال، در یک نشت جدید، افشاگری به نام Digital Chat Sation اطلاعاتی را درباره مشخصات دوربین و سایر جزئیات دو گوشی وان پلاس ایس 5 و وان پلاس ایس 5 پرو فاش کرده است.

راهنمای خرید تکراتو

جزئیات دوربین وان پلاس ایس 5 و 5 پرو

به گزارش وب‌سایت خبری gzimochina و همچنین طبق گفته‌های Digital Chat Sation در شبکه اجتماعی ویبو، دو گوشی جدید وان پلاس با شماره مدل‌های SM8650 و SM8750 به ترتیب با چیپست‌های اسنپدراگون 8 نسل 3 کوالکام و اسنپدراگون 8 نسل 4 کوالکام به بازار عرضه خواهند شد. این افشاگر در پست‌های قبلی خود ادعا کرده که این دو چیپست به ترتیب به دو گوشی وان پلاس ایس 5 و وان پلاس ایس 5 پرو تعلق دارند.

دوربین وان پلاس ایس 5

علاوه بر این، گفته می‌شود که سری وان پلاس Ace 5 دارای یک صفحه نمایش تخت BOE X2 OLED با رزولوشن 1.5K خواهد بود. برای عکاسی و تصویربرداری، هر دو دستگاه از یک دوربین جدید 50 مگاپیکسلی سری IMX9 سونی با اندازه سنسور بزرگ 1/1.56 اینچی برخوردار خواهند بود. دوربین تله فوتو 50 مگاپیکسلی نیز مکمل دوربین اصلی خواهد بود.

منبع تغذیه هر دو گوشی به احتمال زیاد یک باتری سیلیکونی بزرگ با ظرفیت 6000 میلی آمپر ساعت خواهد بود. اطلاعات موجود در گزارش‌های قبلی نشان می‌دهند که دو مدل سری ایس 5 وان پلاس رقیب اصلی دو گوشی ردمی K80 و ردمی K80 پرو (تاریخ عرضه در نوامبر 2024) در بازار خواهند بود.

دوربین وان پلاس ایس 5

اگر به یاد داشته باشید در سال 2024، وان پلاس چندین دستگاه جدید با نام تجاری Ace را روانه بازار کرد که از مهم‌ترین آنها می‌توان به وان پلاس ایس 3، وان پلاس ایس 3V و وان پلاس ایس 3 پرو اشاره کرد. بنابراین، همان‌طور که می‌بینید این برند از نام تجاری وان پلاس ایس 4 به دلیل معانی منفی مرتبط با عدد 4 صرف‌نظر کرده و در عوض سری وان پلاس ایس 5 را به بازار عرضه خواهد کرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره مشخصات دوربین وان پلاس ایس 5 و وان پلاس ایس 5 پرو چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر