coinex
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

ویدیوی آنباکسینگ گلکسی S24 FE مهم‌ترین جزئیات گوشی را فاش کرد [+ویدیو]

ایوان بلاس، از افشاگران معروف با انتشار ویدیوی آنباکسینگ گلکسی S24 FE در ایکس، جزئیاتی از ویژگی‌های این گوشی را به اشتراک گذاشت. این ویدیو یکی از کارهای تبلیغاتی سامسونگ برای نسل جدید Fan Edition است.

به گزارش gizmochina، سامسونگ خود را برای رونمایی از پرچمداران سری S در اوایل سال 2025 آماده می‌کند؛ اما هنوز کارش با سال 2024 تمام نشده و قرار است به‌زودی از گلکسی S24 FE رونمایی کند. تاکنون اطلاعات مختلفی درباره این اسمارت‌فون منتشر شده؛ اما ویدیوی جعبه گشایی جدید، جزئیات بیشتری را در اختیارمان قرار می‌دهد.

راهنمای خرید تکراتو

ویدیوی آنباکسینگ گلکسی S24 FE

ویدیوهای جعبه‌گشایی برای کاربران جالب و هیجان‌انگیز هستند و تیم بازاریابی سامسونگ تصمیم گرفته از این هیجان برای تبلیغ گلکسی S24 FE استفاده کند. در این ویدیوی جعبه گشایی گلکسی S24 FE می‌بینیم که یک ابزار سیم‌کارت، راهنمای گوشی و کابل USB-C درون جعبه قرار دارند و اصلا جای تعجب نیست که شارژر را داخل جعبه نمی‌بینیم.

اما این ویدیو به غیر از محتویات جعبه، برخی مشخصات و رنگبندی گلکسی S24 FE را نیز فاش می‌کند. این گوشی هوشمند در رنگ‌های آبی، گرافیت، خاکستری، نعنایی و زرد عرضه می‌شود. این همان چیزی است که در گزارش‌های قبلی هم به آن اشاره شده بود.

فریم گلکسی اس 24 اف ای از آلومینیوم ساخته شده و نمایشگر آن با گوریلا گلس ویکتوس پلاس محافظت می‌شود. داخل گوشی، یک باتری 4700 میلی‌آمپرساعت قرار گرفته که احتمالا با حداکثر توان 25 وات شارژ می‌شود.

اما درباره مشخصات دوربین گلکسی S24 FE باید گفت که از یک لنز واید (اصلی) 50 مگاپیکسل، یک اولترا واید 12 مگاپیکسل، 8 مگاپیکسل تله فوتو با قابلیت زوم 3x و سلفی 10 مگاپیکسل بهره می‌برد.

این ویدیو همچنین تایید می‌کند که گلکسی اس 24 اف ای از تراشه اگزینوس 2400e برخوردار شده است. پیش از این شنیده بودیم که این گوشی در یک نسخه‌ی دیگر با تراشه اسنپدراگون هم به بازار می‌آید؛ اما در حال حاضر چنین چیزی تایید نشده است.

نمایشگر نیز نسبت به نسل قبلی آپگرید شده و سامسونگ به نمایشگری بزرگتر و روشنتر در مقایسه با S23 FE اشاره کرده است. اما جزئیات پیکسل‌ها و نرخ نوسازی هنوز مشخص نیست.

یکی از مهم‌ترین پرسش‌ها این است که آیا گلکسی S24 FE در مقایسه با سایر رقیبان هم‌رده، ارزش خرید خواهد داشت یا خیر. در این ویدیو به قیمت گوشی اشاره‌ای نشده؛ اما شایعات حاکی از آن هستند که قیمت گلکسی S24 FE حدود 50 دلار بیشتر از نسل قبلی خواهد بود. یعنی حدود 649 دلار برای مدل 128 گیگابایتی و 709 دلار برای مدل 256 گیگابایت.

جزئیات مربوط به قیمت گوشی هنوز مشخص نیست. اما نظر شما چیست؟ آیا سامسونگ قیمت گلکسی S24 FE را نسبت به سال گذشته افزایش می‌دهد؟ آیا این گوشی جانشین خوبی برای S23 FE خواهد بود؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار گوشی را با ما دنبال کنید.

بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر