coinex
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

آیفون 16 پرو مکس کیفیت ساخت خود را در تست‌های مقاومت به رخ می‌کشد [+ویدیو]

ویدیویی که JerryRigEverything از تست مقاومت آیفون 16 پرو مکس منتشر کرده، نشان می‌دهد این گوشی پرچمدار از آزمون‌های سختی جان سالم به در برده است.

چند روزی‌است که از عرضه رسمی سری آیفون 16 گذشته و تا به حال شمار زیادی از کاربران، گوشی‌های خود را دریافت کرده‌اند. بنابراین، حالا نوبت به گزارش کاربران و بررسی‌های دقیق‌تر رسیده است. یوتیوبر معروف، زک نلسون از کانال JerryRigEverything، ویدیوی تست مقاومت آیفون 16 پرو مکس را با مخاطبانش به اشتراک گذاشته است.

راهنمای خرید تکراتو

پیش از این، ویدیویی از تست مقاومت آیفون 16 پرو نیز منتشر شده بود که دوام این گوشی را بررسی می‌کرد.

ویدیوی تست مقاومت آیفون 16 پرو مکس

اینطور که از شواهد پیداست، بزرگترین عضو خانواده آیفون 16 کیفیت ساخت بالایی دارد و می‌تواند در شرایط سخت از خود مقاومت نشان دهد. آیفون 16 پرو مکس در تست زک نلسون به‌سختی از دو طرف خم می‌شود. اپل در ساخت فریم این گوشی هوشمند از تیتانیوم استفاده کرده که استحکام بیشتری نسبت به آلومینیوم دارد. با این حال،‌ تیتانیوم از نظر مقاومت در برابر خراشیگی، بهتر از آلومینیوم نیست.

اپل مدعی شده که شیشه سرامیک شیلد امسال، 50 درصد مقاوم‌تر از نسل اول گلس‌های سرامیک شیلد است. اما در این تست مقاومت آیفون 16 پرو مکس می‌بینیم که زک نلسون با استفاده از ابزارهای مختلف، به‌راحتی خط و خطوطی را روی نمایشگر ایجاد می‌کند.

نکته قابل توجه دیگری که در این ویدیو به چشم می‌خورد، این است که نمایشگر آیفون 16 پرو مکس کمی بیش از 10 ثانیه در برابر شعله مستقیم فندک قرار می‌گیرد. اما نمایشگر هیچ نشانه‌‌ی قابل مشاهده‌ای از خرابی را نشان نمی‌دهد. زک نلسون اشاره می‌کند که این کار را در خانه امتحان نکنیم.

تست مقاومت دکمه‌ی جدید کنترل دوربین

زک نلسون در طول این ویدیوی یوتیوب اشاره می‌کند که دکمه کنترل دوربین از لایه‌‌‌ای محافظ از جنس کریستال یاقوت کبود برخوردار است. با این حال، این دکمه در سطح 7 مقیاس Mohs خراشیده می‌شود. همچنین به نظر می‌رسد که اپل از یک لایه کریستال یاقوت کبود ناخالص استفاده کرده است. این احتمالا به‌دلیل نقص‌هایی است که هنگام برش شکل نهایی ایجاد می‌شود.

باید اشاره کنیم که آیفون 16 پرو مکس به‌راحتی از تست‌های خراشیدگی، خم شدن و شعله‌ی آتش زک نلسون جان سالم به در برده است. بد نیست بدانید که سال گذشته، گلس پنل پشتی آیفون 15 پرو مکس با اولین فشار برای خم شدن، شکست. این در حالی‌ است که گوشی امسال مقاومت بالایی در برابر خم شدن دارد و به‌سختی از دو طرف خم می‌شود.

نظر شما درباره تست مقاومت آیفون 16 پرو مکس و ساختار کلی گوشی‌های این خانواده چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار گوشی را با ما دنبال کنید.

بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر