coinex
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

ردمی نوت 14 پرو پلاس با اسنپدراگون 7sGen3 کار خود را آغاز می‌کند

یکی از مقامات رسمی برند ردمی جزئیات مربوط به تراشه ردمی نوت 14 پرو پلاس را فاش کرده است. این گوشی برخلاف نسل پیشین، به تراشه کوالکام مجهز خواهد شد.

همان‌طور که می‌دانید، سری ردمی نوت 14 پرو قرار است که در تاریخ 26 سپتامبر به بازار عرضه شود. اکنون، به گزارش وب‌سایت خبری gizmochina، پیش از عرضه رسمی، معاون مدیر کل بخش بازاریابی شیائومی در چین و مدیر کل برند ردمی، Wang Teng، جزئیات مربوط به چیپست Redmi Note 14 Pro+ را فاش کرده است.

راهنمای خرید تکراتو

تراشه ردمی نوت 14 پرو پلاس

اگرچه انتظار می‌رفت که Redmi Note 14 Pro Plus با چیپست دایمنسیتی 7350 مدیاتک به بازار عرضه شود، این مقام رسمی از برند ردمی ادعا کرده که ردمی نوت 14 پرو پلاس به عنوان اولین گوشی با تراشه اسنپدراگون 7s نسل 3 کوالکام روانه بازار خواهد شد. به گفته مدیر کل برند ردمی، هدف از این تصمیم، تضمین یک تجربه روان برای برآورده کردن نیازهای پردازشی کاربران بوده است.

تراشه ردمی نوت 14 پرو پلاس
ردمی نوت 14 پرو پلاس

این چیپست با هوش مصنوعی ساخته شده و در این بخش 30 درصد پیشرفت داشته است. درباره عملکرد خام نیز به ادعای شرکت سازنده، این گوشی قادر خواهد بود که عملکرد پایداری را در طول بازی Honor of Kings ارائه دهد.

علاوه بر این، چیپست جدید کوالکام در تست‌های تک هسته‌ای و چند هسته‌ای Geekbench به ترتیب امتیازهای 1170 و 3150 را کسب کرده است. این در حالی است که نسل قبلی این گوشی یعنی ردمی نوت 13 پرو پلاس با چیپست دایمنسیتی 7200 اولترا مدیاتک در تست‌های تک هسته‌ای و چند هسته‌ای گیک‌بنچ به امتیازهای 1128 و 2710 دست یافته است. بنابراین، اگر بخواهیم بر اساس امتیازها قضاوت کنیم، نسل جدید، عملکرد بهبود یافته‌ای را در برنامه‌هایی که به قدرت پردازشی بالا نیاز دارند (مانند بازی‌ها و مالتی تسکینگ) ارائه خواهد داد.

همچنین گفته می‌شود که ردمی نوت 14 پرو پلاس از یک باتری بزرگ 6200 میلی آمپر ساعتی برخوردار خواهد بود که نسبت به نسل قبلی، بهبود قابل توجهی را در طول عمر باتری ارائه خواهد داد.

تراشه ردمی نوت 14 پرو پلاس

شایان ذکر است که ردمی در این نسل از فناوری باتری سیلیکونی کربنی استفاده کرده که چگالی انرژی بالایی را در اختیار دارد و این امکان را به گوشی می‌دهد تا علیرغم ظرفیت زیاد، باریک‌ و سبک‌ باقی بماند. طبق گزارش ITHome، این باتری دارای چگالی انرژی 814Wh/L است که به عنوان قوی‌ترین باتری Jinshajiang شیائومی شناخته می‌شود. در کمال تعجب، این رقم حتی از چیزی که اوپو برای سری پرچمدار فایند ایکس 8 اعلام کرده، بیشتر است. با این اوصاف، سری ردمی نوت 14 پرو بدون شک جانشین شایسته‌ای برای سری ردمی نوت 13 خواهد بود.

ویدیوی آنباکس ردمی نوت 14 پرو پلاس قبلا منتشر شده و تصاویر پخش شده در سطح فضای مجازی نیز طراحی نسبتا نو و جدید این گوشی در بخش ماژول دوربین را با جزئیات نشان می‌دهند. همچنین گفته می‌شود که این گوشی از شارژ سریع 90 واتی پشتیبانی خواهد کرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره تراشه ردمی نوت 14 پرو پلاس چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر