coinex
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

شیائومی 15 پرو در پلتفرم 3C دیده شد؛ تاریخ رونمایی نزدیک است

شیائومی 15 پرو با شماره مدل 2410DPN6CC در مرجع صدور گواهی 3C ظاهر شد. این گوشی، در کمال تعجب، از سرعت شارژ پایین‌تری نسبت به نسل پیشین برخودار خواهد بود.

به گزارش وب‌سایت خبری gizmochina، پس از شیائومی 15، شیائومی 15 پرو در مرجع صدور گواهی 3C چین ظاهر شده و این مسئله نشان‌دهنده نزدیک بودن زمان عرضه است. در حقیقت، گفته می‌شود که سری 15 شیائومی در ماه اکتبر سال جاری به بازار عرضه خواهد شد. یعنی درست پس از رونمایی کوالکام از تراشه اسنپدراگون 8 نسل 4 شاهد رونمایی از پرچمداران جدید شیائومی خواهیم بود.

راهنمای خرید تکراتو

گواهی 3C شیائومی 15 پرو

همان‌طور که می‌دانید، اسنپدراگون 8 نسل 4 تراشه پرچمدار جدید کوالکام است و شیائومی اولین شرکتی خواهد بود که از این تراشه استفاده می‌کند. در عین حال، گفته می‌شود که سری شیائومی 15 با شارژ سریع 90 واتی وارد بازار خواهد شد. این کاهش قابل توجه در سرعت شارژ و عدم به‌کارگیری شارژ سریع 120 واتی که در شیائومی 14 پرو وجود داشت، باعث تعجب بسیاری از کاربران شده است. با این حال، تصور می‌شود که شیائومی با انجام یک‌سری بهینه‌سازی‌ها این شکاف را از بین برده و زمان شارژ را کاهش خواهد داد.

شیائومی 15 پرو
گواهی 3C شیائومی 15 پرو

توجه داشته باشید که در حال حاضر، برند شیائومی علاوه بر گوشی‌های پرچمدار جدید خود بر روی توسعه رابط کاربری HyperOS 2 و گوشی تاشو سه لایه نیز تمرکز کرده است. اگرچه این برند در ماه‌های اخیر بسیار پرمشغله بوده اما هرگز از انجام منظم آزمایش‌های کنترل کیفیت دستگاه‌های خود اجتناب نکرده است. امروز نیز Xiaomi 15 Pro با موفقیت گواهی 3C را کسب کرده و شماره مدل ذکر شده در این مرجع با شماره مدل شایعه شده یعنی 2410DPN6CC یکسان است.

بنابراین، همان‌طور که می‌بینید شیائومی 15 Pro درست مانند ردمی نوت 14 پرو پلاس از شارژ سریع 90 واتی پشتیبانی خواهد کرد. در هر صورت، این سازنده چینی، به دلایلی سرعت شارژ را در دستگاه‌های نسل جدید کاهش داده است. حال، باید صبر کنیم تا ببینیم هدف از این اقدام عجیب چه بوده است.

علاوه بر این، گفته می‌شود که سری 15 شیائومی با رابط کاربری HyperOS 2.0 از پیش نصب شده به بازار عرضه خواهد شد. رابط کاربری HyperOS 2.0 شیائومی مبتنی بر سیستم عامل اندروید 15 خواهد بود. در حال حاضر، شیائومی، HyperOS Enhanced Beta را منتشر کرده و این نسخه در واقع پیش نمایش HyperOS 2.0 است. این روزها، طرفداران و کاربران شیائومی بی‌صبرانه در انتظار انتشار نسخه نهایی و اصلی HyperOS 2 هستند و خوشبختانه زمان زیادی تا عرضه رسمی آن در ماه اکتبر باقی نمانده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره گوشی شیائومی 15 پرو و مشخصات آن چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر