coinex
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

متا قابلیت دوبله ریلزهای اینستاگرام با هوش مصنوعی را معرفی کرد +ویدیو

قابلیت دوبله ریلزهای اینستاگرام با هوش مصنوعی، یکی از جالب‌ترین دستاوردهای متا است که اخیر در رویداد سالانه‌ی Meta Connect معرفی شد. این قابلیت قادر است ویدیوهای ریلز را به زبان‌های دیگر دوبله کند.

به‌گزارش theverge، این قابلیت در ابتدا برای تعداد محدودی از کاربران ایالات متحده، آمریکای لاتین فعال می‌شود و تنها برای ویدیوهایی کاربرد خواهد داشت که به زبان انگلیسی یا اسپانیایی هستند.

راهنمای خرید تکراتو

دوبله ریلزهای اینستاگرام ؛ ترجمه و هماهنگی لب‌ها به زبان‌های جدید

زاکربرگ، مدیر و مالک متا، در جریان رویداد از قابلیت دوبله ریلزهای اینستاگرام رونمایی کرد و توضیح داد که هوش مصنوعی متا می‌تواند علاوه بر ترجمه به زبان‌های دیگر، ممی‌تواند صدای گوینده را تغییر داده و حتی حرکات لب فرد در ویدیو را با زبان جدیدی که ترجمه می‌کند هماهنگ کند!

به این ترتیب این حس به مخاطبان ویدیو دست خواهد داد که گوینده واقعا به زبان جدید حرف می زند. این فناوری پیشرفته می‌تواند تعامل بین کاربران را با زبان‌های مختلف توسعه دهد. با اینحال متا هنوز زمان دقیقی برای عرضه عمومی این ویژگی اعلام نکرده اما قول داده که در آینده‌ای نه چندان دور از زبان‌های بیشتری پشتیبانی خواهد کرد.

 

علاوه بر این قابلیت، متا در همین رویداد نمایش دیگری از هوش مصنوعی خود ارائه داد که می‌تواند با صدای افراد مشهور صحبت کند. برای این منظور، متا با چهره‌های معروفی همچون جان سینا همکاری کرده است. همچنین، متا از قابلیت ترجمه همزمان عینک‌های هوشمند خود نیز پرده برداشت که می‌تواند در زمان واقعی مکالمات را به زبان‌های دیگر ترجمه کند.

بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر