coinex
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

حالت صوتی پیشرفته ChatGPT برای کاربران پولی با صداهای بیشتری صحبت می‌کند + ویدیو

OpenAI اخیرا ویژگی‌ جدیدی برای حالت صوتی پیشرفته ChatGPT رونمایی کرده که فقط کاربران پولی میتوانند از آن استفاده کنند.  این قابلیت علاوه بر بهبود ظاهری که در آن ایجاد شده، به پنج صدای جدید نیز مجهز شده است.طبق اعلامیه ویدیویی OpenAI، با اضافه شدن این صداها، مجموعه‌ی حالت صوتی پیشرفته ChatGPT به نه عدد می‌رسد که تقریبا شبیه به جمینای گوگل است. البته استفاده از هر کدام از این هوش‌های مصنوعی جذابیت خاص خودش را دارد.

حالت صوتی پیشرفته ChatGPT ظاهر زیباتری به خود می‌گیرد

پیش‌تر حالت صوتی چت جی‌پی‌تی زمان صحبت یک حفره‌ی سیاه رنگ را نشان می‌داد، اما با این بروزرسانی، این نقطه‌ی سیاه به یک کره‌ی متحرک آبی رنگ تبدیل شده که به لحاظ تجربه‌ی بصری زیباتر است.

راهنمای خرید تکراتو

تجربه‌ی جذاب‌تر با صداهای جدید ChatGPT

کاربران اکنون می‌توانند از پنج صدای جدید بهره‌برداری کنند که این تنوع صداها تجربه‌ی کاربری جذاب‌تری بهمراه دارند. نخستین بار اوپن ای‌آی با صدای sky معرفی شده بود. اما به دلیل شباهت صدای اسکای با صدای اسکارلت جوهانسون که در فیلم HER شنیده می‌شد، از لیست صداها حذف شد.

ویژگی جدید ChatGPT

یکی از جذاب‌ترین ویژگی‌هایی که تابحال در اختیار کاربران ChatGPT قرار نگرفته، اشتراک‌گذاری ویدیو است که بزودی در دسترس قرار خواهد گرفت. این قابلیت به ChatGPT اجازه می‌دهد تا اطلاعات دیداری و شنیداری را پردازش کند و مثلا به سوالات ریاضی که روی یک کاغذ نوشته شده، پاسخ دهد.

 

رقابت در بازار چت‌بات‌ها

بازار هوش مصنوعی این روزها حسابی داغ است. پیش از این گوگل، جمنای لایو را با ویژگی مشابهی برای دستگاه‌های اندرویدی فعال کرد. همچنین متا قصد دارد صدای سلبریتی‌هایی مانند جان سینا را به پلتفرم‌های اینستاگرام، واتساپ و فیسبوک اضفاه کند. این رقابت در زمینه هوش مصنوعی و دستیارهای هوش مصنوعی، نشان می‌دهد این فناوری تا چه حد در زندگی روزمره ما کاربرد و جریان دارد.

بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر