coinex
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

جزئیات تازه‌ای از تراشه گوشی ارزان قیمت گلکسی A16 5G منتشر شد

گوشی ارزان قیمت گلکسی A16 5G یک گام دیگر به رونمایی رسمی نزدیک شد. صفحه‌ی پشتیبانی این گوشی به‌تازگی در وب‌سایت هندی سامسونگ دیده شده است. همچنین، پلتفرم NBTC تایلند نیز گواهی A6 5G را منتشر کرده است.

به گزارش gsmarena، رندرهای گلکسی آ 16 فایوجی نتوانستند آنطور که باید توجه مخاطبان را جلب کنند؛ اما انتشار خبر پشتیبانی نرم‌افزاری تا 6 سال توانست بازخورد مثبتی دریافت کند. همان‌طور که گفتیم، این اسمارت فون ارزان قیمت به‌تازگی در وب‌سایت هندی سامسونگ و پلتفرم NBTC دیده شده و جزئیاتی از تراشه آن فاش شده است؛ البته یکی از نسخه‌های آن.

راهنمای خرید تکراتو

تراشه گوشی ارزان قیمت گلکسی A16 5G

یک گوشی با شماره مدل SM-A166P/DS در سایت‌ هندی سامسونگ و NBTC تایلند دیده شده که همان گوشی گلکسی آ 16 فایوجی است. این مدل قبلا با تراشه دایمنسیتی 6300 در بنچمارک مورد بررسی قرار گرفته بود. بعد از آن، نسخه دیگری با شماره مدل SM-A166E با تراشه اگزینوس 1330 رویت شد. بنابراین می‌توان گفت دو مدل از این گوشی با تراشه‌های دایمنسیتی 6300 و اگزینوس 1330 تولید شده که هرکدام از مناطق و کشورهای مشخصی عرضه می‌شوند.

تراشه گوشی ارزان قیمت گلکسی A16 5G

با  این اوصاف و با توجه به شماره مدل‌هایی که نام بردیم، کشورهای هند و تایلند نسخه‌ی مجهز به تراشه دایمنسیتی را دریافت می‌کنند. یکی از این دو مدل گوشی گلکسی A16 5G به رم 4 گیگابایتی مجهز می‌شود؛ اما مدل دیگری هم با رم 6 گیگابایتی وجود دارد. این احتمال وجود دارد که گلکسی آ 16 فایوجی در نسخه‌ای رده‌بالاتر با رم 8 گیگابایت هم عرضه شود.

مشخصات گلکسی A16 5G

با توجه به اطلاعاتی که تاکنون منتشر شده، به نظر می‌رسد گوشی ارزان قیمت سامسونگ به نمایشگر 6.7 اینچ LCD با رزولوشن 2340×1080 پیکسل، نرخ نوسازی 90 هرتز و روشنایی 800 نیت مجهز می‌شود. این دستگاه احتمالا در نسخه‌های حافظه 128 و 256 گیگابایت عرضه خواهد شد. همچنین به‌خاطر گواهی IP54، مقاومت نسبتا خوبی دربرابر نفوذ گرد و غبار و آب خواهد داشت.

وظیفه‌ تامین انرژی در گلکسی A16 5G بر عهده‌ی یک باتری 5000 میلی‌آمپر ساعت است که با توجه به شناختی که از سامسونگ داریم، احتمالا با توان 25 وات شارژ می‌شود.

این تمام چیزی‌است که تاکنون از مشخصات گلکسی آ 16 فایوجی می‌دانیم. به‌محض انتشار اخبار بیشتر، آنها را با شما به اشتراک می‌گذاریم. اما نظر شما درباره این گوشی میان‌رده سامسونگ چیست؟ آیا اسمارت‌فون‌های این کمپانی رضایت شما را جلب می‌کنند؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار گوشی را با ما دنبال کنید.

بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر