coinex
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

متا با صدای جان سینا و جودی دنچ تجربه کاربری هوش مصنوعی را متحول می‌کند

چت‌بات متا با صداهای بازیگران مشهوری همچون جان سینا ، کریستین بل، جودی دنچ و آکوافینا بروزرسانی می‌شود. این اقدام متا که به منظور جذاب‌تر شدن تجربه‌ کاربری صورت گرفته در کنفرانس سالانه  Connect که بزودی آغاز می‌شود، معرفی خواهد شد.

به‌گزارش reuters، قابلیت جدید چت بات هوش مصنوعی متا به کاربران اجازه می‌دهد از بین صداهایی افراد مشهور، یکی را انتخاب کنند. اما نکته‌ی جالب اینکه، قابلیت مذکور در فیسبوک، اینستاگرام و واتساپ در ایالات متحده و سایر کشورهای انگلیسی زبان ارائه خواهد شد.

راهنمای خرید تکراتو

استفاده از صدای جان سینا برای متا شروع یک بازی از پیش برنده است

این اقدام بخشی از استراتژی بزرگ‌تر متا برای تقویت هوش مصنوعی و رقابت با غول‌هایی نظیر گوگل و OpenAI است. در حال حاضر چت بات متا می‌تواند به با کاربر تعامل برقرار کند و به درخواست او مبنی بر تولید تصویر پاسخ دهد.

به نظرم این استراتژی‌ که متا انتخاب کرده، پرسود خواهد بود و استقبال گسترده‌ای از آن خواهد شد؛ چراکه بسیاری از کاربران به سلبریتی‌هایی که صدای آنها انتخاب شده، علاقمندند. تصور اینکه جان سینا و کریستین بل متنی که انتخاب کرده‌اید را بخواند هم جذاب است!

متا با صدای جان سینا و جودی دنچ تجربه کاربری هوش مصنوعی را متحول می‌کند

در کنفرانس Connect، انتظار می‌رود متا اطلاعات بیشتری درباره عینک‌های واقعیت افزوده و محصولات سخت‌افزاری آینده خود ارائه کند. همچنین، متا با راه‌اندازی ابزار AI Studio به تولیدکنندگان محتوا اجازه می‌دهد تا نسخه‌های چت‌باتی از خود ایجاد کنند و بدین ترتیب به تحولی در دنیای تولید محتوا بپردازند.

بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر