coinex
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

ابزار Correction مایکروسافت خطاهای هوش مصنوعی را تصحیح می‌کند + ویدیو

ابزار Correction مایکروسافت می‌تواند خطاهای هوش مصنوعی را تشخیص داده و آنها را اصلاح کند. این قابلیت با استفاده از سرویس Microsoft Azure به صورت خودکار اشکالات هوش مصنوعی را تشخیص داده و بازنویسی می‌کند.

به‌گزارش زومیت،این قابلیت به‌عنوان بخشی از نسخه پیش‌نمایش Azure AI Studio ارائه شده و به منظور یافتن آسیب‌پذیری‌ها، افشای موارد غلط و جلوگیری از درخواست‌های مخرب بهینه‌سازی شده است.

راهنمای خرید تکراتو

ابزار Correction مایکروسافت؛ گام جدید در ایمن‌سازی هوش مصنوعی

پس از آنکه سرویس سرویس Microsoft Azure فعال‌سازی شد، ابزار Correction خروجی هوش مصنوعی را با الاعات نسخه‌ی اصلی مقایسه کرده و ضمن تشخیص اشتباهات دلایل نادرستی آنها را توضیح داده و تصحیح می‌کند. این روش باعث خواهد شد تا کاربر درک بهتری از محتوا و علل ایجاد خطاها داشته باشد.

با اینحال مایکروسافت تاکید می‌کند که ویژگی بدون خطا و با دقت 100 درصد نیست، اما می‌تواند به طور قابل توجهی می‌تواند پاسخ‌های هوش مصنوعی را با اطلاعات دقیق و موثق تطابق دهد.

ابزار جدید مایکروسافت به لحاظ ساختاری شباهت زیادی به پلتفرم ابری Vertex AI گوگل دارد. در این پلتفرم، خروجی‌های هوش مصنوعی با داده‌های جستجو در گوگل، اطلاعات داخلی و دیتاست‌هایی که وجود دارند را بررسی کرده تا دقت نتایج بیشتر شوند.

بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر