coinex
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

تماشا کنید: ویدیوی دیگری از جعبه گشایی گلکسی S24 FE منتشر شد

روز گذشته اولین ویدیوی جعبه گشایی گلکسی S24 FE را دیدیم که توسط تیم تبلیغاتی سامسونگ ساخته شده بود و ایوان بلاس آن را منتشر کرد. و حالا ویدیوی دیگری منتشر شده و این گوشی را در رنگ‌های آبی و خاکستری نشان می‌دهد.

به گزارش gsmarena، ویدیوی آنباکسینگ قبلی، اطلاعات نسبتا کاملی از مشخصات و طراحی گلکسی اس 24 اف ای را فاش کرده بود. باید اشاره کنیم که سامسونگ پیش‌فروش این گوشی را نیز آغاز کرده؛ این در حالی است که گلکسی S24 FE هنوز رسما معرفی نشده است.

راهنمای خرید تکراتو

ویدیوی جعبه گشایی گلکسی S24 FE

با توجه به اینکه تاکنون دو ویدیوی آنباکسینگ منتشر شده و حتی روند پیش‌فروش نیز آغاز شده، می‌توان پیش‌بینی کرد که نسخه جدید Fan Edition خیلی زود به‌طور رسمی معرفی شود.

 

همانطور که گفتیم، صفحه پیش‌فروش منتشر شده و احتمالا به‌زودی از دسترس خارج می‌شود؛ اما به هر حال، قیمت گلکسی S24 FE لو رفته است. براساس اطلاعات منتشر شده در وب‌سایت سامسونگ، قیمت پایه گلکسی اس 24 اف ای با حافظه 128 گیگابایت، 649.99 دلار و برای مدل 256 گیگابایتی، 709.99 دلار است.

گزارش‌ها حاکی از آن هستند که S24 FE به دوربین اصلی 50 مگاپیکسل، اولترا واید 12 مگاپیکسل، 8 مگاپیکسل تله فوتو و دوربین سلفی 10 مگاپیکسل مجهز می‌شود. سامسونگ احتمالا این اسمارت فون را به نمایشگر 6.7 اینچ مجهز کرده که روشنایی بالاتری نسبت به S23 FE دارد.

اگر شایعاتی که تاکنون منتشر شده را در نظر بگیریم، می‌توانیم احتمال بدهیم که سامسونگ پنجشنبه این هفته از گلکسی اس 24 اف ای رونمایی می‌کند. اما نظر شما درباره مشخصات و طراحی این گوشی چیست؟ آیا این مدل را یک ارتقاء نسبت به گلکسی S23 FE می‌دانید؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار گوشی را با ما دنبال کنید.

بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر