coinex
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

عملکرد دایمنسیتی 9400 در اوپو فایند ایکس 8 پرو نا امیدکننده است

عملکرد دایمنسیتی 9400 در گوشی اوپو فایند ایکس 8 پرو حتی از نسخه ماهواره‌ای نیز ناامیدکننده‌تر است. این تراشه در برابر رقیب کوالکامی خود هیچ حرفی برای گفتن ندارد.

اگر به یاد داشته باشید، نسخه ماهواره‌ای اوپو فایند ایکس 8 پرو، هفته گذشته با عملکرد ضعیف تراشه دایمنسیتی 9400 مدیاتک در برابر رقیب خود در Geekbench ظاهر شد. اکنون، به گزارش وب‌سایت خبری gizmochina، اوپو فایند ایکس 8 معمولی نیز در پلتفرم بنچمارک گیک‌بنچ ظاهر شده و نتایج این بار حتی از دفعه پیش هم ناامیدکننده‌تر است.

راهنمای خرید تکراتو

عملکرد دایمنسیتی 9400 در اوپو فایند ایکس 8 پرو

اوپو Find X8 Pro در تست‌های تک هسته‌ای و چند هسته‌ای گیک‌بنچ به ترتیب امتیازهای ۲۸۱۸ و ۸۸۴۷ را کسب کرده است. این امتیازات از نتایج نسخه ماهواره‌ای (3010 در تست تک هسته‌ای و 8686 در تست چند هسته‌ای) نیز پایین‌تر است و وقتی آن را با نتایج و عملکرد تراشه پرچمدار کوالکام یعنی اسنپدراگون 8 نسل 4 مقایسه کنید، متوجه عمق فاجعه می‌شوید.

عملکرد دایمنسیتی 9400
Dimensity 9400

به عنوان مثال، گلکسی اس 25 اولترا با تراشه اسنپدراگون 8 نسل 4 کوالکام به امتیازهای 3069 و 9080 در تست‌های مشابه دست یافته است. از سوی دیگر، وان پلاس 13 از این هم فراتر رفته و در تست چند هسته‌ای به امتیاز فوق‌العاده بالای 10049 رسیده است.

این تفاوت فاحش در امتیازهای بنچمارک احتمالا به دلیل سرعت کلاک پایین CPU دایمنسیتی 9400 است. سرعت پایه CPU این تراشه در بنچمارک 2.40 گیگاهرتز و حداکثر سرعت آن 3.63 گیگاهرتز است. در مقایسه، دستگاه‌های مجهز به تراشه اسنپدراگون 8 نسل 4 که روی Geekbench تست شده‌اند، دارای حداقل سرعت 4.2 گیگاهرتز (برای قدرتمندترین هسته) هستند.

همچنین Geekbench نشان می‌دهد که Oppo Find X8 Pro با 16 گیگابایت رم و سیستم عامل اندروید 15 به بازار عرضه خواهد شد. متاسفانه درباره سایر مشخصات کلیدی این دستگاه هنوز اطلاعات چندانی در دست نیست.

انتظار می‌رود که سری اوپو فایند ایکس 8 شامل سه مدل پایه، پرو و اولترا باشد. دو مورد اول در چندین پلتفرم صدور گواهی از جمله IMDA ،EEC و SGS Fimko مشاهده شده‌اند.

علاوه بر این، اطلاعات موجود در پایگاه داده Camera FV5 نشان می‌دهند که سنسور اصلی اوپو فایند X8 پرو دارای دیافراگم f/1.6 و فاصله کانونی 23.8 میلی‌متری خواهد بود. این مطلب درباره یک سنسور 50 مگاپیکسلی است که به طور پیش فرض عکس‌های 12.6 مگاپیکسلی می‌گیرد.

در نهایت باید به این مسئله هم اشاره کنیم که تاریخ عرضه احتمالی برای این سری از گوشی‌های اوپو در اواسط ماه اکتبر خواهد بود؛ البته این تاریخ هنوز از سوی شرکت سازنده تایید نشده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره عملکرد دایمنسیتی 9400 در اوپو فایند ایکس 8 پرو و نتایج ناامید کننده آن چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر