coinex
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

امکان فیلمبرداری حین پخش موسیقی در iOS 18 فراهم شد؛ موسیقی و ویدیو در یک قاب

تاکنون فیلمبرداری حین پخش موسیقی برای برخی دستگاه‌های اندرویدی مانند مدل‌هایی از پرچمداران سامسونگ، شیائومی، گوگل و وان پلاس و برخی برنامه‌های شخص ثالث فراهم بود. اما حالا با انتشار نسخه IOS 18، کاربران آیفون نیز می‌توانند از این قابلیت استفاده کنند.

به‌گزارش macrumors، فیلمبرداری حین پخش موسیقی به ویژه برای افرادی که تمایل دارند ویدیوهای خود را با موسیقی زمینه ضبط کنند، بسیار مفید است. کاربران با فعال‌کردن گزینه «پخش صدا» می‌توانند از اسپیکرهای گوشی خود استفاده کنند، هرچند که کیفیت صدا ممکن است در حین ضبط کمی کاهش یابد.

راهنمای خرید تکراتو

پیش از این حین فیلمبرداری، پخش موسیقی قطع می‌شد. اما IOS 18 این امکان را فراهم کرده و آیفون‌دارهایی که واجد شرایط برای دریافت این نسخه از سیستم عامل اپل هستند نیز می‌توانند از این قابلیت استفاده کنند.

نحوه فعالسازی فیلمبرداری حین پخش موسیقی در آیفون

برای فعال سازی این ویژگی فقط کافیست به برنامه دوربین روفته و گزینه «Record Sound» و سپس «Allow Audio Playback» را انتخاب کنید. با فعالسازی این گزینه، صدای موسیقی به صورت مونو همراه با ویدیو ضبط خواهد شد.

نحوه فعالسازی فیلمبرداری حین پخش موسیقی در آیفون

در نسخه‌های قبلی iOS، مشابه این قابلیت در حالت QuickTake وجود داشت که کیفیت رزولوشن ویدیو را کم می‌کرد. با وجود این قابلیت جدید، توصیه می‌شود برای ارتقای کیفیت نهایی فیلم‌ها، از نرم‌افزارهای ویرایش ویدیو استفاده شود.

بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر