coinex
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

ورود اسرائیل به صنعت خودرو ایران ؛ چینی ها چه نقشی در آن دارند؟

آیا ورود اسرائیل به صنعت خودرو ایران می‌تواند خبری مهم و قابل استناد باشد؟ خبر رسیده فعالیت چینی‌ها با تولیدات جدید نقش مهمی ایفا خواهد کرد. در ادامه مطلب با تکراتو همراه باشید.

در نمایشگاه خودرو مشهد که از تاریخ 28 شهریور تا 31 شهریور برگزار شد، 20 شرکت خودروساز در آن حضور فعال داشته و جدیدترین دستاوردها و محصولات خود را به معرض دید علاقه‌متدان گذاشتند. یکی از شرکت‌های فعال که غرفه‌ای جدا و کامل در این اتواکسپو داشت، شرکت بهمن موتور است که دیدیم از چند محصول جدید خود رونمایی کرد. به عنوان مثال رونمایی از فیدلیتی XB1 بسیار مورد توجه قرار گرفت.

راهنمای خرید تکراتو

به نقل از تابناک؛ حال گروه بهمن یه معرفی یکی از محصولات هیبریدی شرکت چینی «BYD» به نام بی وای دی سانگ پلاس پرداخت که بسیاری از تکنولوژی‌های بکار رفته در آن از اسرائیل گرفته شده است. این مسئله می‌تواند نشان دهد که حالا یا ندانسته یا به عمد این شرکت نقشی در ورود اسرائیل به صنعت خودرو ایران دارد.

جزئیات ورود اسرائیل به صنعت خودرو ایران چیست؟

در 24مین نمایشگاه خودرو مشهد شرکت «BM Space» به عنوان یکی از زیرمجموعه‌های گروه بهمن خودرو اقدام به معرفی بی وای دی سانگ پلاس کرده است. این خودرو به فناوری هیبرید برای قوای محرکه مجهز است که با یک پیشرانه ۱.۵ لیتری و ترکیب با موتور الکتریکی ۲۸۷ اسب‌بخار قدرت تولید می‌کند. عرضه چنین خودرویی نکات محدود مثبتی دارد، اما می‌تواند برای سرنوشت بازار خودرو ایران چالش برانگیز نیز باشد.

تنوع محصول و توسعه سبد خودرو مشروط بر عرضه محصولات ایمن و دارای امنیت در شرایط فعلی برای حمل و نقل کشور حیاتی است. خودروسازان چینی تاکنون ثابت کردند که حاضر به انتقال امنیت سایبری خودروهای برقی و هیبریدی به کشور نیستند. در چنین شرایطی واردات یا مونتاژ برندهای خاص مانند BYD می‌تواند برای آینده صنعت خودرو و حمل و نقل ایران دردسرهای ایجاد کند. زیرا شرکت خودروسازی BYD از سال ۲۰۱۰ برای توسعه سیستم‌های الکترونیکی مانند سنسورها و کنترل‌کننده‌ها، باتری، سیستم‌های مدیریت انرژی، فناوری ارتباطات بی‌سیم و حتی سامانه GPS با شرکت‌های اسرائیلی مانند mobileye، electra، otonomo همکاری دارد.

جزئیات ورود اسرائیل به صنعت خودرو ایران چیست؟

همکاری‌های صنعتی، فنی و پژوهشی بی وای دی با شرکت‌های قطعه‌ساز و استارتاپ‌های اسرائیلی بر کسی پوشیده نیست و رژیم صهیونیستی از سال ۲۰۰۷ میلادی با برقراری ارتباط با شرکت‌های فعال اروپایی در صنایع خودروسازی توانسته به تکنولوژی دست یابد که چینی‌ها برای تأمین قطعات خودرو از آن بهره ببرند.

چینی‌ها برای تأمین فناوری‌های مختلف در خودروهای خود با منابع مختلف دنیا مانند رژیم صهیونیستی در حال همکاری هستند؛ بنابراین واردات خودروهای برقی و هیبریدی چینی مانند BYD به کشور باید براساس ضوابط خاص انجام یا متولیان این بازار نسبت به حضور این خودروها توسط شرکت‌ها فعال بررسی‌های انجام دهند تا در آینده چالش ایجاد نشود. چرا که منبع برخی از قطعات فناوری‌های هوشمند در خودروهای BYD به این رژیم منحوس باز می‌گردد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما مخاطبین عزیز تکراتو در مورد ورود تکنولوژی های خودرویی اسرائیل به ایران چیست؟ لطفاً نظرات خود را در بخش کامنت‌‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر