coinex
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

اوپو عکسی از فایند ایکس 8 را به نمایش گذاشت؛ اپل همچنان الهام‌بخش چینی‌ها

شرکت اوپو با انتشار عکس اوپو فایند ایکس 8 از طراحی پنل جلویی این گوشی پرده برداشت. به نظر می‌رسد که اوپو در طراحی این دستگاه از آیفون‌ها الهام گرفته است.

به گزارش وب‌سایت خبری gizmochina، برند اوپو طراحی جلویی پرچمدار آینده خود یعنی اوپو Find X8 را به تصویر کشیده است. آن‌طور که پیداست این دستگاه از طراحی متقارن و مربعی شکل با حداقل حاشیه در هر طرف برخوردار خواهد بود. این طراحی با روند رو به رشد روی آوردن گوشی‌های هوشمند به اشکال مستطیلی، هم‌راستا است.

راهنمای خرید تکراتو

عکس اوپو فایند ایکس 8

همان‌طور که در تصویر زیر می‌بینید، اوپو فایند X8 دارای یک صفحه نمایش با سوراخ پانچ مرکزی برای دوربین سلفی خواهد بود. علاوه بر این، این گوشی به لطف رابط کاربری ColorOS 15، از چراغ قوه روی صفحه و دکمه‌ دوربین در پایین صفحه قفل برخوردار خواهد بود.

عکس اوپو فایند ایکس 8
طراحی اوپو فایند ایکس 8

با دیدن تصویر بالا و سیستم نرم‌افزاری جدید و طراحی مربعی، اولین چیزی که از ذهن می‌گذرد شباهت فراوان به آیفون‌های مدل پایه به ‌ویژه آیفون 15 است. گویی که اوپو فایند ایکس 8 همان آیفون 15 بدون جزیره پویا است.

از نظر عملکردی، انتظار می‌رود که Oppo Find X8 با چیپست دایمنسیتی 9400 مدیاتک هم در قدرت پردازشی و هم در بهره‌وری انرژی پیشرفت داشته باشد. همچنین گفته می‌شود که این دستگاه دارای یک صفحه نمایش با وضوح بالا و یک سیستم دوربین توانا خواهد بود.

خود شرکت اوپو نیز برخی از جزئیات کلیدی اوپو Find X8 را فاش کرده است. او می‌گوید که این دستگاه سبک‌تر، نازک‌تر و کوچک‌تر از مدل قبلی خود بوده و در عین حال باتری بزرگ‌تر و برآمدگی دوربین کوچک‌تری خواهد داشت. این شرکت همچنین تایید کرده است که وزن این گوشی هوشمند کمتر از 200 گرم خواهد بود.

حدس زده می‌شود که سری فایند ایکس 8 اوپو شامل دو مدل پایه و پرو باشد. نسخه پایه احتمالا صفحه نمایش کوچک‌تر و تنظیمات دوربین سه‌گانه با یک لنز پریسکوپ را ارائه خواهد داد. از سوی دیگر، مدل پرو دارای صفحه نمایش بزرگ‌تر و سیستم دوربین چهارگانه با دو لنز پریسکوپ خواهد بود.

تمام شواهد حاکی از آن است که گوشی‌های سری اوپو فایند ایکس 8 پرچمداران قدرتمندی خواهند بود، با این حال یک‌سری نگرانی‌هایی درباره عملکرد آنها وجود دارد. بنچمارک‌های اخیر نشان می‌دهند که چیپست Dimensity 9400 به اندازه برخی از رقبای خود قدرتمند نخواهد بود. با این وجود، اوپو Find X8 Pro با داشتن مجموعه‌ای از ویژگی‌های قوی از جمله رم 16 گیگابایتی، اندروید 15 و دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی جایی برای شک باقی نمی‌گذارد.

پیش‌بینی می‌شود که سری Oppo Find X8 در اواسط اکتبر و احتمالا در ۲۱ اکتبر در چین عرضه شود. همچنین انتظار می‌رود که این سری از گوشی‌های اوپو در بازارهای جهانی از جمله هند نیز عرضه شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره عکس اوپو فایند ایکس 8 و طراحی آیفون مانند آن چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر