coinex
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

تصویر واقعی پرچمدار هواوی 70 پرو منتشر شد؛ تماشا کنید

تاکنون شایعات زیادی در خصوص پرچمداران جدید هواوی منتشر شده است. به نظر می‌رسد سرانجام اولین تصویر واقعی پرچمدار هواوی 70 پرو منتشر شده است.

چند روز پیش دیجیتال چت استیشن، یکی از افشاگران معتبر،برخی از جزئیات احتمالی میت 70 را با کاربران به اشتراک گذاشت. به گزارش techmaniacs، اکنون گزارش جدیدی منتشر شده که تصویر واقعی پرچمدار هواوی 70 پرو را به کاربران نشان می‌دهد.

راهنمای خرید تکراتو

تصویر واقعی پرچمدار هواوی 70 پرو پیش از عرضه لو رفت

پرچمدار قبلی هواوی یعنی میت 60 پرو سال گذشته در ماه آگوست (مرداد و شهریور 1403) وارد بازار شد. گزارش‌های منتشر شده نشان می‌دهند که هواوی قصد دارد نسل جدید این پرچمدار را با حدود یک ماه تاخیر، روانه بازار کند.

نکته قابل توجهی که در تصویر واقعی پرچمدار هواوی 70 پرو به چشم می‌خورد، دوربین پنج چشمی آن است. به نظر می‌رسد جزیره‌ی دوربین دایره شکل قاب پشتی، به پنج دوربین مجهز خواهد شد. البته تصاویر منتشر شده، میت 70 پرو را درون یک کاور به نمایش گذاشته است. بنابراین تمام جزییات آن مشخص نیست.

تصویر واقعی پرچمدار هواوی 70 پرو منتشر شد؛ تماشا کنید

دکمه‌‌های پاور و تنظیم صدا احتمالا مانند سایر گوشی‌های هوشمند، در لبه‌ی کناری جای داده شده‌اند. به نظر می‌رسد نمایشگر هواوی 70 پرو لبه‌های خمیده‌ای دارد.

شایعات ادعا می‌کنند که هواوی برای پرچمدار خود، تراشه‌ی کرین 9100 و دوربین اصلی 60 مگاپیکسلی را انتخاب کرده است.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر