coinex
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

ویژگی‌های نرم‌افزاری اوپو فایند ایکس 8 لو رفت؛ ویژگی‌های قدیمی با قابلیت‌های نوین

افشاگری به نام Zhou Yibao پستی را در شبکه اجتماعی ویبو منتشر کرده و در آن ویژگی‌های نرم‌افزاری اوپو فایند ایکس 8 را فاش کرده است.

به گزارش وب‌سایت خبری gizmochina، اوپو از سری گوشی‌های پرچمدار بعدی خود یعنی سری اوپو Find X8 تا چند هفته دیگر رونمایی خواهد کرد. افشاگری‌های پیشین تا حدودی طراحی این گوشی از پشت و جلو را لو داده و اکنون Zhou Yibao جزئیات بیشتری را درباره مشخصات این دستگاه فاش کرده است.

راهنمای خرید تکراتو

ویژگی‌های نرم‌افزاری اوپو فایند ایکس 8

Zhou Yibao پستی را در شبکه اجتماعی ویبو منتشر کرده و در آن مدعی شده که چند ماهی است از گوشی اوپو فایند ایکس 8 استفاده می‌کند. متاسفانه او حرفی از مشخصات سخت افزاری دستگاه به میان نیاورده اما دو ویژگی نرم افزاری برجسته اوپو Find X8 را فاش کرده است.

اولین مورد گنجاندن یک فرستنده مادون قرمز یا همان IR blaster است. او می‌گوید که این ویژگی به هیچ وجه فناوری نو و به خصوصی نیست اما به طرز عجیبی بسیاری از مشکلات زندگی او را حل کرده است.

در واقع، کاربران با داشتن اوپو فایند X8 از سروکله زدن با ریموت‌ها و کنترل‌های مختلف راحت شده و به کمک گوشی خود هر دستگاهی را می‌توانند از راه دور کنترل کنند.

ویژگی دوم از یک فناوری قدیمی و همه‌گیر به نام NFC به طور گسترده‌تری استفاده کرده است. در حقیقت، NFC فناوری جدیدی نیست، اما روشی که اوپو به کار گرفته تا آن را در اوپو Find X8 پیاده‌ ‌کند، تجربه کاربری ساده‌تری را به وجود آورده است.

اوپو با بهره‌گیری از روشی به نام برش کارت هوشمند NFC از موقعیت مکانی کاربران برای جابه‌جایی خودکار بین کارت‌ها استفاده می‌کند. بنابراین، هنگامی که به محل کار خود نزدیک شوید، گوشی شما به طور خودکار به کارت مخصوص شغل شما متصل شده و دیگر نیازی به انتخاب دستی میان چندین کارت نخواهد بود.

انتظار می‌رود که خط تولید Find X8 به چیپست دایمنسیتی 9400 مدیاتک مجهز شده و همراه با 16 گیگابایت رم و اندروید 15 به بازار عرضه شود. همچنین گفته می‌شود که سری Oppo Find X8 در اواسط اکتبر و احتمالا در تاریخ 21 اکتبر در چین عرضه خواهد شد. این گوشی به احتمال زیاد در بازارهای جهانی از جمله هند نیز در دسترس خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره ویژگی‌های نرم‌افزاری اوپو فایند ایکس 8 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر