coinex
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

ردمی نوت 14 پرو پلاس به عنوان محبوب‌ترین پرچمدار سال 2024، اپل را شکست داد

ردمی نوت 14 پرو پلاس در لیست پرطرفدارترین گوشی‌های سال 2024 این هفته، رتبه اول را کسب کرده است. شکست اپل به دست شیائومی چیزی نبود که مخاطبان انتظار داشتند!

وب‌سایت خبری gizmochina لیستی از 10 گوشی پرطرفدار سال جاری را منتشر کرده و در این لیست Redmi Note 14 Pro+ جایگاه اول را از آن خود کرده و از iPhone 16 Pro Max پیشی گرفته است. اگرچه انتظار می‌رود که پرچمدار سال 2024 اپل در هفته‌های آینده به جایگاه اول بازگردد اما باز هم این یک پیشرفت قابل توجه و بزرگ برای شیائومی محسوب می‌شود.

راهنمای خرید تکراتو

ردمی نوت 14 پرو پلاس محبوب‌ترین گوشی سال 2024!

همان‌طور که می‌دانید، ردمی نوت 14 پرو پلاس و آیفون 16 پرو مکس از نظر کاربری کاملا متفاوت هستند. اینکه اپل در میان ده گوشی برتر سال 2024 باشد جای تعجبی ندارد اما دنیای دستگاه‌های اندرویدی بسیار گسترده بوده و حتی گزینه‌های بهتری برای ارائه داشته است. به همین دلیل، قرار گرفتن یک دستگاه اندرویدی میان‌رده در صدر فهرست پرطرفدارترین گوشی‌ها، یک دستاورد بزرگ برای سازنده آن محسوب می‌شود.

ردمی نوت 14 پرو پلاس

جایگاه‌های سوم و چهارم نیز به ترتیب به ردمی نوت 14 و ردمی نوت 14 پرو داده شده است. این در حالی است که پرچمدار سامسونگ یعنی گلکسی اس 24 اولترا در جایگاه هفتم قرار گرفته است.

در لیست پرطرفدارترین گوشی‌های هفته گذشته، آیفون 16 پرو مکس در رتبه اول قرار داشت و پس از آن Huawei Mate XT در رتبه دوم قرار گرفته بود. به همین دلیل است که دیدن یک گوشی میان‌رده از برند شیائومی در جایگاهی بالاتر از آیفون به یک مسئله عجیب و جذاب تبدیل شده است. در ادامه مروری بر مشخصات این گوشی خواهیم داشت تا با علت محبوبیت آن بیشتر آشنا شویم.

مشخصات ردمی نوت 14 پرو پلاس

گوشی ردمی نوت 14 پرو پلاس دارای یک صفحه نمایش خمیده 6.67 اینچی OLED با رزولوشن 1220 در 2712 پیکسل، تراکم پیکسلی 446 پیکسل در اینچ و حداکثر روشنایی 3000 نیتی است.

این گوشی به تراشه Snapdragon 7s Gen 3 کوالکام مجهز شده که در آگوست سال جاری به بازار عرضه شد. این تراشه، در تست‌های تک هسته‌ای و چند هسته‌ای Geekbench به ترتیب امتیازهایی بیش از 1000 و 3000 را کسب کرده است.

سیستم دوربین این گوشی از یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با سنسور بزرگ 1/1.55 ​​اینچی و لرزش‌گیر OIS، یک دوربین تله فوتو 50 مگاپیکسلی با زوم 2.5 برابر و یک دوربین فوق عریض 8 مگاپیکسلی تشکیل شده است. مشخصه برجسته این سیستم، دوربین تله فوتو با قابلیت زوم 2.5 برابری است که به کاربران اجازه می‌دهد تا تصاویر پرتره واضح‌تر و زیباتری بگیرند.

منبع تغذیه این گوشی یک باتری عظیم 6200 میلی آمپر ساعتی است که به لطف فناوری Si/C چگالی انرژی بالاتری را ارائه می‌دهد و تنها 210 گرم وزن دارد. شارژ سریع 120 واتی نیز از دیگر دلایلی است که کاربران را به سمت خرید این گوشی سوق داده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره گوشی ردمی نوت 14 پرو پلاس چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر