coinex
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

امکان مدیریت زمانی برای بازی فورتنایت فراهم شد؛ پایان نگرانی‌های والدین!

شرکت اپیک گیمز قابلیت جدیدی را ارائه داده است. والدین اکنون می‌توانند با استفاده از این قابلیت جدید، میزان تایمی که فرزندانشان در بازی فورتنایت سپری می‌کنند را کنترل کنند.

epicgames گزارش جدیدی منتشر کرده که از ارائه قابلیت جدیدی خبر می‌دهد. اپیک گیمز، یکی از برترین توسعه‌دهندگان و ناشران بازی‌های ویدیویی و نرم‌افزارهای محبوب در دنیا است. این شرکت اکنون قابلیت جدیدی را ازائه داده که به والدین اجازه می‌دهد، فعالیت فرزندان خود را کنترل کنند.

راهنمای خرید تکراتو

مدیریت زمان مجاز به بازی فورتنایت اضافه شد

بازی فورتنایت که به عنوان یکی از  محبوب‌ترین بازی‌های ویدیوی آنلاین شناخته می‌شود، سال 2017 آغاز به‌کار کرد و از آن زمان تاکنون توجه کاربران بسیاری را به خود جلب کرده است. میزان تایمی که برخی از کاربران در این برنامه صرف می‌کنند، والدینشان را نگران کرده است.

اکنون اپیک گیمز قابلیت جدید مدیریت زمان مجاز را به این بازی اضافه کرده تا والدین بتوانند بر فعالیت فرزندان خود نظارت داشته باشند. در واقع این قابلیت به نحوی طراحی شده که والدین بتوانند برای بازی فرزندان خود، زمان تعیین کنند.

امکان مدیریت زمانی برای بازی فورتنایت فراهم شد؛ پایان نگرانی‌های والدین!

این قابلیت حتی بر درخواست برای بازی مجدد و انتخاب بازه‌های زمانی هم تاثیر می‌گذارد. هنگامی که این قابلیت فعال شود، 30 دقیقه مانده به اتمام بازی به کاربران هشدار می‌دهد. این قابلیت در بخش‌های مختلف بازی فورتنایت از جمله Battle Royale ، Lego Fortnite و Unreal Editor for Fortnite هم قابل استفاده است. بنابراین فرزند شما در هر بخشی که باشد شما می‌توانید آن را کنترل کنید.

برای آگاهی از جزئیات مربوط به مدت‌زمان بازی فرزند خود، باید به بخش پنل گزارش‌های زمانی (Time Reports dashboard) که در بازی فورتنایت قرار دارد، مراجعه کنید.

بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر