coinex
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

گوگل سرویس جمنای لایو را برای تمامی کاربران اندروید فعال کرد

با اعلام رسمی گوگل، از امروز تمامی کاربران اندرویدی به قابلیت‌های هوش مصنوعی جمنای لایو دسترسی دارند. این ویژگی تا پیش از این تنها در دسترس گوشی پیکسل 9 و مشترکان نسخه‌ی پیشرفته Gemini Advanced قرار داشت.

به‌گزارش phonearena، این سرویس که از حالا با اپلیکیشن جمنای قابل استفاده است و به عنوان یک «تجربه‌ی مکالمه با هوش مصنوعی» معرفی شده، از این پس جایگزینی برای Google Assistant خواهد بود.

راهنمای خرید تکراتو

ویژگی‌های جدید هوش مصنوعی جمنای لایو ؛ از مکالمات صوتی تا انتخاب صدای شخصی‌سازی شده

کاربران می‌توانند از این چت‌بات صوتی گوگل برای مکالمه به زبان انگلیسی استفاده کنند و سوالات خود را به صورت صوتی مطرح نمایند. جمنای لایو ویژگی‌های متنوعی از جمله قابلیت قطع کردن جمله در وسط مکالمه و ادامه دادن آن در زمان دیگر را ارائه می‌دهد. همچنین کاربران امکان انتخاب صداهای مختلف برای این چت‌بات را خواهند داشت که تجربه‌ای شخصی‌تر از مکالمه با هوش مصنوعی را فراهم می‌کند.

برای دسترسی به این قابلیت، کاربران باید آیکون جدید به شکل موج در گوشه پایین سمت راست اپلیکیشن جمنای را انتخاب کنند که با فعال شدن آن، میکروفون دستگاه روشن شده و امکان گفتگوی صوتی با جمنای فراهم می‌شود. همچنین کاربران می‌توانند با گزینه‌هایی که در پایین صفحه نمایش داده می‌شود، مکالمه را نگه‌دارند یا آن را پایان دهند.

گوگل همچنین وعده داده که در آینده زبان‌های بیشتری به این سرویس اضافه خواهد شد و کاربران iOS نیز می‌توانند در انتظار انتشار نسخه‌ای برای آیفون باشند.

بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر