coinex
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

نخستین رندرهای پیکسل 9a منتشر شد؛ بازطراحی بزرگ گوگل در بخش دوربین

اولین رندرهای پیکسل 9a منتشر شده و نشان می‌دهد که گوگل یک بازطراحی بزرگ را برای مدل جدید سری گوشی‌های مقرون‌به‌صرفه a در نظر دارد.

گوگل شرکتی است که تمایل دارد طراحی محصولات خود را با هر نسل جدید به روز کند و تغییرات نیز صرفا به حاشیه‌های کوچکتر یا ضخامت کمتر خلاصه نمی‌شوند. به عنوان مثال، با گوشی پیکسل 9 که چندی پیش عرضه شد، تغییرات کوچکی را در طراحی داشتیم و اکنون به گزارش وب‌سایت خبری phonearena، طراحی پیکسل 9a حتی از برادرانش نیز متمایز خواهد بود.

راهنمای خرید تکراتو

نخستین رندرهای پیکسل 9a منتشر شد

یک از افشاگران دنیای تکنولوژی یعنی OnLeaks با همکاری گارشناسان وب‌سایت AndroidHeadlines، رندرهایی را از گوشی میان رده Pixel 9a منتشر کرده است. این گوشی به عنوان جایگزین Pixel 8a و یکی از بهترین گوشی‌های مقرون‌به‌صرفه به زودی وارد بازار خواهد شد. همان‌طور که در تصاویر زیر مشاهده می‌کنید، نوار دوربینی که در نسل‌های پیشین حسابی در چشم بود، از بین رفته است.

رندرهای پیکسل 9a
Google Pixel 9a

در واقع می‌توان گفت که طراحی پیکسل 9a ترکیبی از پیکسل 9 و پیکسل 9 پرو فولد است. نوار دوربینی که در عرض قسمت بالایی پنل پشتی پیکسل 8a قرار داشت، حذف شده و به جای آن از یک جزیره دوربین به شکل نوار جستجوی گوگل استفاده شده که برجسته نیست و همسطح با پنل پشتی است. فلاش LED نیز در خارج از جزیره دوربین قرار داده شده است.

سایر جنبه‌های طراحی عمدتا بدون تغییر باقی مانده است؛ یعنی گوشی همچنان لبه‌های گردی دارد و همچنان یک بریدگی در نمایشگر برای دوربین سلفی وجود دارد.

رندرهای پیکسل 9a

در هر صورت، هنوز زمان زیادی تا عرضه پیکسل 9a باقی مانده و گفته می‌شود که این دستگاه در ماه می سال 2025 میلادی در کنفرانس I/O گوگل معرفی خواهد شد. در حال حاضر اطلاعات زیادی درباره مشخصات این گوشی در دست نیست، اما احتمالا شاهد به‌کارگیری همان صفحه نمایش 6.1 اینچی پیکسل 8a خواهیم بود.

از سوی دیگر، مانند سایر گوشی‌های سری a، پیکسل 9a نیز به همان تراشه Tensor G4 مدل‌های برتر مجهز خواهد شد. همچنین این امکان وجود دارد که این گوشی باتری بزرگ‌تری نسبت به باتری 4492 میلی‌آمپر ساعتی پیکسل 8 داشته باشد.

ظاهرا قرار است که پیکسل 9a آخرین گوشی گوگل با تراشه‌های سامسونگ باشد. شایعه شده است که تنسور G5 یک تراشه کاملا سفارشی بوده و توسط TSMC ساخته خواهد شد. ساخت تراشه‌های اپل و کوالکام نیز بر عهده شرکت TSMC است و از این رو انتظار می‌رود که تنسور جی 5 از نظر عملکردی بهتر از نسل‌های پیشین باشد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره رندرهای پیکسل 9a چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر