coinex
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

گزارش نت‌سنج پلاس از عملکرد اپراتورهای ایران ؛ رایتل پرسرعت‌ترین سیم‌کارت کشور

اخیرا نت‌سنج‌پلاس، عملکرد اپراتورهای ایران (رایتل، همراه اول و ایرانسل) را در دو بازه زمانی نیمه اول و دوم شهریور مورد بررسی قرار داده است. طبق این بررسی مشخص شد رایتل همچنان جایگاه پرسرعت‌ترین سیم‌کارت کشور را در دست دارد.

در گزارش نت سنج پلاس، حوزه‌ی اصلی که مورد بررسی قرار گرفته، سرعت دسترسی کاربران به اینترنت همراه است. به‌گزارش زومیت، طبق داده‌های به‌دست آمده، در نیمه اول شهریور 1403، رایتل توانست با میانگین سرعت 2021 مگابیت بر ثانیه، بالاترین سرعت را نسبت به همراه اول و ایرانسل در اختیار کاربران قرار دهد. این میزان در نیمه‌ی دوم شهریور به 2023 مگابیت برثانیه رسید که نشان‌دهنده‌ی روند رو به رشد سرعت رایتل دارد.

راهنمای خرید تکراتو

عملکرد اپراتورهای ایران ؛ رایتل با اختلاف سریع‌ترین اپراتور کشور

روز گذشته، گزارشی که سازمان رگلاتوری مبنی بر عملکرد ایرانسل و همراه‌ اول ارائه کرده بود را منتشر کردیم. همراه اول در نیمه‌ی دوم شهریور 1403، در بهترین حالت به 13.30 سرعت مگابیت بر ثانیه و ایرانسل به سرعت 13.38 مگابیت برثانیه رسیده‌اند. هرچند که این میزان با رایتل فاصله دارد اما نشان از تلاش این دو اپراتور برای ارائه بهتر خدمات است.

در شرایطی که نیازهای کاربران به‌طور مستمر در حال افزایش است، بهبود کیفیت اینترنت همراه، به‌ویژه در سرعت، برای هر سه اپراتور یک اولویت محسوب می‌شود. این موضوع، در نهایت به ارائه خدمات بهتر و جلب رضایت بیشتر مشتریان منجر خواهد شد.

عملکر اپراتورهای ایران ؛ رایتل با اختلاف سریع‌ترین اپراتور کشور
عملکرد اپراتورهای ایران

اپراتورهای ایرانی به خوبی دریافته‌اند که برای جلب رضایت کاربران، کیفیت خدماتشان باید در حد بالایی باشد. این موضوع به‌ویژه در زمینه سرعت اینترنت بسیار حیاتی است، زیرا کاربران انتظار دارند در هر لحظه به اینترنت سریع و بدون وقفه دسترسی داشته باشند. افزایش سرعت اینترنت، بهبود پوشش شبکه و توسعه زیرساخت‌ها از مهم‌ترین گام‌هایی است که این اپراتورها باید بردارند.

بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر