coinex
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

قیمت گلکسی A16 فایوجی و گلکسی A16 فورجی سامسونگ اعلام شد

قیمت گلکسی A16 فایوجی و گلکسی A16 فورجی فاش شد. این دو گوشی به زودی با پشتیبانی نرم‌افزاری شش ساله روانه بازار خواهند شد.

ساعاتی پیش در یک نشت اطلاعاتی، رنگبندی نسخه‌های فورجی و فایوجی گوشی سامسونگ گلکسی A16 فاش شد و اکنون در یک گزارش جدید قیمت این دو گوشی مشخص شده است.

راهنمای خرید تکراتو

قیمت گلکسی A16 فایوجی و گلکسی A16 فورجی

بر اساس گزارشی که در وب‌سایت خبری gsmareana منتشر شده و همچنین اطلاعات موجود در پایگاه داخلی یک خرده‌فروش اروپایی، قیمت Galaxy A16 4G برابر با 209.90 یورو خواهد بود. این در حالی است که Galaxy A16 5G با قیمت 239.90 یورو به فروش خواهد رسید. این دو قیمت مربوط به نسخه 128 گیگابایتی می‌شود که هنوز مشخص نیست مقدار رم آنها چقدر خواهد بود.

قیمت گلکسی A16 فایوجی

با این حال، اگر این دو را مدل‌های پایه در نظر بگیریم، با این محدوده قیمتی، احتمالا مقدار رم آنها 4 گیگابایت خواهد بود. این مقدار رم برای یک دستگاه اندرویدی در سال 2024 بسیار کم است، بنابراین ما به شما پیشنهاد می‌کنیم که حداقل مدل 6 گیگابایتی را انتخاب کنید، حتی اگر به معنای هزینه بیشتر باشد. مدل 8 گیگابایتی، که بالاترین نسخه محسوب می‌شود، همراه با 256 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی به بازار عرضه خواهد شد. پس بدون شک قیمت آن از مدل پایه بیشتر خواهد بود اما هنوز این تفاوت قیمتی مشخص نیست.

این نکته را به خاطر داشته باشید که این قیمت‌ها در مناطق دیگر متفاوت بوده و مقدار آن در تبدیل به ارزهای دیگر تغییر خواهد کرد. حتی در اتحادیه اروپا، چندین سطح مالیات بر ارزش افزوده وجود دارد که می‌تواند تا حدودی بر قیمت‌گذاری تأثیر داشته باشد.

گفته می‌شود که گلکسی A16 5G یا از تراشه دایمنسیتی 6300 مدیاتک (در هند و تایلند) و یا تراشه اگزینوس 1330 سامسونگ (به در سایر کشورها) استفاده خواهد کرد. این گوشی دارای یک صفحه نمایش LCD لمسی 6.7 اینچی با رزولوشن 1080 در 2340 پیکسل، نرخ نوسازی 90 هرتزی و حداکثر روشنایی 800 نیتی، باتری 5000 میلی آمپر ساعتی و استاندارد IP54 برای مقاومت در برابر گرد و غبار و پاشش آب خواهد بود.

یکی از ویژگی‌های برجسته و قابل توجه این گوشی پشتیبانی نرم‌افزاری شش ساله (شش به‌روزرسانی اصلی اندروید و شش سال آپدیت وصله‌های امنیتی) است که در این رنج قیمت کمتر گزینه‌ای با این ویژگی پیدا می‌شود. متاسفانه درباره گلکسی A16 4G اطلاعات چندانی در دست نیست، اما احتمالا همانند گلکسی A15 فورجی و فایوجی، چیپست هر دو نسخه یکسان خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره قیمت گلکسی A16 فایوجی و گلکسی A16 فورجی چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر