coinex
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

تولید هدست هولولنز 2 را متوقف شد؛ پشتیبانی تا 2027 ادامه خواهد داشت

مایکروسافت تولید هدست هولولنز 2 خود را متوقف کرده است؛ اما ارائه به‌روزرسانی‌ها و پشتیبانی از این هدست تا سال 2027 میلادی ادامه دارد.

مایکروسافت سال 2015 از هدست هولولنز خود رونمایی کرد. چهار سال بعد یعنی در سال 2019 نسل بعدی این هدست‌ها با نام هدست هولولنز 2 با میدان دید وسیع‌تر، سیستم ردیابی چشم و مشخصات قدرتمند‌تر از راه رسیدند. اکنون theverge، گزارش جدیدی منتشر کرده که نشان می‌دهد این غول فناوری ردموندی تولید نسل جدید هدست‌های خود را متوقف کرده است.

راهنمای خرید تکراتو

هدست هولولنز 2 دیگر تولید نمی‌شود

همچنین مشخص شد که پشتیبانی از نسل اول هدست‌های واقعیت ترکیبی مایکروسافت هم تنها تا 10 دسامبر (20 آذر) ادامه خواهد شد.

البته ممکن است مشکلات بوجود آمده در متوقف شدن خط تولید هدست هولولنز 2 دست داشته باشند. سال 2022، الکس کیپمن، رئیس سابق هولولنز به دلیل  متهم شدن به سوءرفتار از مایکروسافت جدا شد. سال 2023 هم این غول فناوری مجبور شد تعدادی از کارمندان خود را کنار بگذارد. اوایل سال جاری میلادی هم رسما تعدادی از کارکنان تیم HoloLens 2 اخراج شدند.

تولید هدست هولولنز 2 را متوقف شد؛ پشتیبانی تا 2027 ادامه خواهد داشت

چند سال پیش گزارشی منتشر شد که نشان می‌داد مایکروسافت از تولید هدست هولولنز 3 هم منصرف شده است.

در متن ایمیلی که کریگ سینکوتا، مدیرکل ارتباطات ابری مایکروسافت به theverge فرستاده، آمده است:

مایکروسافت دیگر هولولنز 2 تولید نمی‌کند؛ ما آخرین اطلاعیه خرید را به مشتریان و شرکایمان اعلام کرده‌ایم. پشتیبانی از هولولنز 2 که شامل به‌روزرسانی‌های امنیتی آن می‌شود تا 31 دسامبر 2027 ادامه خواهد داشت.ما با راه‌حل‌ها و خدمات نرم‌افزاری خود به سرمایه‌گذاری روی فرصت‌های واقعیت ترکیبی ادامه خواهیم داد و همچنین با اکوسیستم سخت‌افزاری موبایل و واقعیت ترکیبی همکاری می‌کنیم. علاوه‌براین، ما کاملاً به برنامه IVAS با وزارت دفاع ایالات متحده متعهدیم.

متاسفانه هنوز مشخص نیست که مایکروسافت جانشینی برای هولولنز 2 در نظر دارد یا نه؛ اما آنطور که مشخص است کاربران تا 31 دسامبر 2027، همچنان به‌روزرسانی‌های امنیتی دریافت می‌کنند.

بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر