coinex
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

جزئیاتی از تراشه گلکسی S25 فاش شد؛ اسنپدراگون یا اگزینوس؟

تاکنون شایعات زیادی درباره‌ی تراشه‌‌ای که قرار است در گوشی‌های سری S25 سامسونگ استفاده شود شنیده‌ایم. بسیاری از شایعه‌ها در این باره بود که این سری از گوشی‌های سامسونگ به تراشه‌ی‌ اگزینوس 2500 مجهز خواهند بود.

به‌گزارش androidheadlines، اما اخیرا شایعه‌های دیگری منتشر شده که اخبار قبلی را نقض می‌کند. شایعاتی که به وجود اسنپدراگون 8 نسل 4 در سری گوشی‌های S25 اشاره داشتند.

راهنمای خرید تکراتو

حالا اخبار دیگری از یک منبع معتبر منتشر شده که ادعای مشابهی مبنی بر عدم وجود اگزینوس 2500 در سری گوشی‌های S25 سامسونگ دارد. آنطور که این منبع معتبر گزارش کرده، احتمالا سامیونگ در پرچمداران جدیدش از اسنپدراگون 8 نسل 4 استفاده خواهد کرد. این سری از گوشی‌‌های قرار است در ژانویه 2025 رونمایی شوند.

گوشی‌های سری S25 سامسونگ با اسنپدراگون 8 نسل 4 عرضه می‌شوند؟

همچنین یکی دیگر از منبع معتبر به نام @Jukanlosreve که قبلا با نام @Revegnus فعالیت می‌کرد، پستی در شبکه اجتماعی ایکس منتشر کرده مبنی بر اینکه سامسونگ نتوانسته اگزینوس 2500 را در سری گلکسی اس 25 ادغام کند. ظاهرا دلیل این اتفاق، بازده‌ی پایین تراشه‌هایی است که با فناوری 3 نانومتری تولید شده‌اند.

به باور این منبع، این دلیل محکمی است که استدلال کنیم، هیچ‌کدام از سری گلکسی S25 سامسونگ از اگزینوس 2500 استفاده نمی‌کنند و مغز متفکر آنها اسنپدراگون 8 نسل 4 خواهد بود.

گوشی‌های سری S25 سامسونگ با اسنپدراگون 8 نسل 4 عرضه می‌شوند؟

افزایش 30 درصدی قیمت سری گلکسی S25 با تراشه Snapdragon 8 Gen 4

با استناد به این شایعات، احتمالا استفاده از تراشه اسنپدراگون باعث خواهد شد پرچمداران 2025 سامسونگ، 20 درصد گران‌تر از نسل قبلی باشند. به این‌ترتیب انتظار می‌رود سامسونگ قیمت هر سه مدل را تا 30 درصد افزایش دهد.

تراشه داخلی سامسونگ ممکن است گوشی‌های گلکسی S25 اف ای، Z فلیپ 7 و Z فولد 7 را تامین کند

احتمالا سامسونگ برای تراشه اگزینوس 2500 برنامه‌های دیگری داشته باشد. مثلا اینکه در گلکسی S25 FE سال 2025، از این تراشه استفاده کند. بعلاوه ممکن است این تراشه در گوشی‌های تاشو آینده سامسونگ مانند گلکسی زد فولد 7 و گلکسی زد فلیپ 7 به کار گرفته شود.

اگر این پیش‌بینی درست در بیاید، گوشی‌های تاشو سال آینده سامسونگ، برای اولین بار به تراشه‌های Exynos مجهز خواهند شد. چراکه تاکنون سامسونگ در تمامی گوشی‌های تاشو خود چه فلیپ و چه فولد از تراشه اسنپدراگون استفاده کرده است.

بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر