coinex
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

اپ گالری One UI 7 با ویژگی‌های هوش مصنوعی بیشتر از راه می‌رسد؛ اما کمی دیر

سامسونگ با الهام از گوگل، ویژگی‌های هوش مصنوعی جذابی را برای اپ گالری One UI 7 در نظر گرفته است.

به گزارش gsmarena، کنفرانس توسعه‌دهندگان سامسونگ 2024 به‌زودی برگزار می‌شود و علاقه‌مندان، بی‌صبرانه منتظر One UI 7 مبتنی بر اندروید 15 هستند. البته، آیس یونیورس به‌تازگی اعلام کرد که One UI 7 دیرتر از آنچه فکر می‌کردیم منتشر می‌شود. اما احتمالا ارزشش را خواهد داشت.

راهنمای خرید تکراتو

ویژگی‌های هوش مصنوعی بیشتر در اپ گالری One UI 7

چند وقتی‌است که شرکت‌های بزرگ، گوشی‌های پرچمدار و رده‌بالای خود را با محوریت هوش مصنوعی معرفی می‌کنند و اینطور که از شواهد پیداست، این روند ادامه خواهد داشت.

رابط کاربری One UI 6.1 چندین ویژگی مفید هوش مصنوعی دارد؛ با این حال سامسونگ می‌خواهد قابلیت‌های بیشتری را در نسخه جدید این رابط کاربری قرار دهد. به گزارش androidauthority، این غول کره‌ای قصد دارد قابلیتی شبیه به جستجوی هوش مصنوعی گوگل را در اپ گالری One UI 7 قرار دهد.

ویژگی‌های هوش مصنوعی بیشتر در اپ گالری One UI 7

یکی از قابلیت‌های هوش مصنوعی گوگل فوتوز این است که امکان جستجوی هوشمندتر در گالری عکس‌ها را فراهم می‌کند. تصور کنید که به جای اسکرول کردن در میان صدها اسکرین‌شات و عکس، بتوانید سوژه مورد نظر را جستجو کنید تا هوش مصنوعی دست به کار شود و عکس مورد نظر را برای‌تان پیدا کند. این کار نه‌تنها در زمان صرفه‌جویی می‌کند، بلکه تجربه کاربری بهتری را ارائه می‌دهد.

آیس یونیورس که یکی از افشاگران باسابقه و معتبر است، از این ویژگی جدید خبر داده و همچنین اضافه کرده که اپلیکیشن گالری در One UI 7 از چند نظر دیگر نیز بهینه‌سازی می‌شود. او جزئیاتی از این بهینه‌سازی‌ها را فاش نکرد.

قابلیت‌های دایره‌ کشدن برای جستجو (Circle to Search)، یادداشت‌برداری و خلاصه‌نویسی، قابلیت‌های ترجمه و رونویسی، برخی از ویژگی‌هایی هستند که هوش مصنوعی سامسونگ، یعنی Galaxy AI به کاربرانش ارائه می‌کند. بسیاری از این ویژگی‌های هوش مصنوعی از گوگل جمنای قدرت می‌گیرند و منحصر به گوشی‌های گلکسی نیستند. برای مثال، قابلیت سیرکل تو سرچ و ویرایش عکس در دستگاه‌های گلکسی هم موجود هستند. گوشی‌های جدید شیائومی 14 تی و 14 تی پرو نیز به قابلیت Circle to search مجهز هستند.

تاریخ انتشار One UI 7

هنوز بازه زمانی مشخصی برای انتشار One UI 7 مشخص نشده است. سامسونگ معمولا همزمان با معرفی گوشی‌های پرچمدار سری S، یک آپدیت بزرگ نرم‌افزاری را نیز معرفی می‌شود. بنابراین می‌توانیم انتظار داشته باشیم که در رویداد معرفی سری گلکسی S25، اولین نسخه‌ از One UI 7 معرفی شود. این گوشی‌ها احتمالا در ژانویه 2025 (دی) رونمایی خواهند شد.

نظر شما درباره قابلیت‌های هوش مصنوعی اپ گالری One UI 7 چیست؟ ویژگی جستجو با هوش مصنوعی تا چه اندازه می‌تواند تجربه کاربری شما را بهبود ببخشد؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر