coinex
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

OpenAI قابلیت Canvas را معرفی کرد: افزایش کارایی ChatGPT در کدنویسی

OpenAI بخش جدیدی را به دستیار هوش مصنوعی محبوب خود اضافه می‌کند. قابلیت Canvas آمده تا به برنامه‌نویسان کمک کند.

روز گذشته گزارشی منتشر شد که از جذب سرمایه 6.6 میلیاردی OpenAI خبر می‌داد. این استارتاپ که از زمان خلق ChatGPT، بیش از پیش موردتوجه قرار گرفته، در تلاش است تا با افزودن قابلیت‌های جدید به کاربران بیشتری کمک کند. به گزارش openai، این شرکت قصد دارد قابلیت جدیدی را به دستیار خود اضافه کند.

راهنمای خرید تکراتو

قابلیت Canvas به شما در ویرایش متن‌ها و کدنویسی کمک می‌کند

قابلیت Canvas در واقع یک رابط کاربری برای ChatGPT است. نسخه بتای این رابط کاربری در حال آزمایش است و فعلا در اختیار کاربران ChatGPT Plus و Team قرار گرفته است. البته تا هفته آینده کاربران سازمانی و آموزشی هم می‌توانند از آن استفاده کنند. خالق ChatGPT اعلام کرد که پس از اتمام نسخه بتا، این قابلیت را در دسترس همه کاربران ChatGPT Free قرارمی‌دهد.OpenAI قابلیت Canvas را معرفی کرد: افزایش کارایی ChatGPT در کدنویسی

این شرکت در وبلاگ رسمی خود توضیحاتی در خصوص قابلیت Canvas ارائه کرده است. OpenAI ادعا کرده که این ویژگی چیزی بیش از یک چت ساده است و آمده تا در نوشتن و کدنویسی به کاربران کمک کند.

کاربران می‌توانند برای پروژه‌های خود از Canvas کمک بگیرند. در رابط کاربری جدید، یک پنجره جداگانه در کنار فضای اصلی چت باز می‌شود و به شما اجازه می‌دهد با ChatGPT همکاری کنید.

شما می‌توانید کدها و یا نوشته‌های خود را در این بخش قرار داده و از Canvas بخواهید آن را بازبینی یا ویرایش کند. شما حتی می‌توانید با برجسته کردن بخش‌های موردنظرتان به ChatGPT بگویید که بر روی کدام بخش تمرکز کند.

هروقت نیاز به کمک این ابزار داشتید کافیست  use canvas را به صورت دستی تایپ کنید. OpenAI ادعا کرده که قابلیت Canvas اگر احساس کند که برای شما مفید است به‌طور خودکار هم ظاهر می‌شود.

اگر متنی برای ویرایش دارید، قابلیت Canvas می‌تواند در بخش‌هایی مانند ویرایش‌های پیشنهادی، تنظیم طول متن، تغییر سطح خوانایی و افزودن ایموجی‌ها به شما کمک کند.

اگر هم یک برنامه‌نویس هستید، می‌توانید از این قابلیت برای بررسی خطوط خاصی از کد، افزودن لاگ‌ها و کامنت‌ها جهت افزایش شفافیت، رفع باگ‌ها و تبدیل کد به زبان‌های برنامه‌نویسی دیگری همچون جاوا اسکریپت، تایپ اسکریپت، پایتون، جاوا، ++C یا پی‌اچ‌پی کمک بگیرید.

کاربران بسیاری تاکنون برای نوشتن متن‌ها و یا حتی کدها از ChatGPT استفاده می‌کردند. استفاده از رابط چت ساده‌تر است اما برای انجام کارهایی همچون ویرایش متن‌ها و یا کدنویسی، ابزاری مانند Canvas کارآمدتر است.

قابلیت Canvas دستیارهای هوش مصنوعی دیگر مانند Artifacts آنتروپیک و مدل هوش مصنوعی متمرکز بر کدنویسی Cursor را برای انجام پروژه شما با ChatGPT همسو می‌کند.

 

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر