coinex
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

رقابت تنگاتنگ شیائومی با تسلا؛ SU7 برای چهارمین ماه متوالی رکورد زد

با شدت گرفتن رقابت در بازار جهانی خودروهای برقی، افزایش فروش SU7 شیائومی توجه زیادی به خود جلب کرده است. بنا بر اعلام شرکت، فروش آن در ماه سپتامبر از مرز 10 هزار دستگاه فراتر رفته و برای چهارمین ماه متوالی توانسته این نقطه فروش رو لمس کند.

به‌گزارش gizmochina، لی جون، بنیانگذار گروه شیائومی در جریان پخش زنده شبکه CCTV اعلام کرد که این عملکرد، زمینه‌ساز هدف‌گذاری فروش 20 هزار دستگاه برای ماه اکتبر شده است.

راهنمای خرید تکراتو

فناوری نوین و قیمت مناسب؛ راز افزایش فروش SU7 شیائومی در بازار جهانی خودروهای برقی

SU7 شیائومی اولین بار در ماه آوریل معرفی شد و به رقابت با مدل‌های 3 و Y تسلا پرداخت. خودرو برقی شیائومی SU7 به دلیل قیمت مناسب و فناوری‌های نوآورانه‌اش با اقبال خوبی همراه بود و مشتریان بیشتری جذب کرد. آمارها نشان می‌دهند که تعداد تحویل خودروهای شیائومی در ماه سپتامبر بین 15 تا 16 هزار دستگاه بوده که نشان از افزایش فروش SU7 شیائومی و اعتماد مشتریان به این برند دارد.

درصورتیکه که هدف‌گذاری ماه اکتبر محقق شود، نرخ تحویل هفتگی می‌تواند به 5 هزار دستگاه برسد که نشان از خط تولید پرفشار آن دارد. بااینحال انعطاف پذیری و سازگاری استراتژیک شیائومی به شرکت اجازه می‌دهد تا چالش‌ها را به فرصت تبدیل کند.

فناوری نوین و قیمت مناسب؛ راز افزایش فروش SU7 شیائومی در بازار جهانی خودروهای برقی

شیائومی برای افزایش ظرفیت تولید تغییراتی در طراحی کارخانه و فناوری‌های مختلفی مانند تولید هوشمند و فرآیندهای خودکار ایجاد کرده که باعث افزایش چشمگیر کارایی تولید شده است.

همچنین، استفاده از فناوری‌های مبتنی بر هوش مصنوعی، ضمن افزایش کارایی در هر مرحله از خط تولید، کیفیت محصولات را به صورت پایدار حفظ کرده و در عین حال هزینه‌های نیروی انسانی را به میزان قابل توجهی کاهش داده است.

بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر