coinex
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

سامسونگ سریع‌ترین SSDها را برای کامپیوتر می‌سازد

سامسونگ تولید سریع‌ترین حافظه SSD نوع PCIe 5.0 را آغاز کرده که به طور ویژه برای پشتیبانی از قابلیت‌های هوش مصنوعی بهینه‌سازی شده است.

به‌گزارش gsmarena، این حافظه با نام PM9E1، از استاندارد PCIe 5.0 بهره می‌برد و با استفاده از فناوری نسل هشتم V-NAND و معماری 5 نانومتری اختصاصی سامسونگ طراحی شده است. سامسونگ این SSD را به عنوان یکی از پیشرفته‌ترین محصولات خود با هدف ارائه عملکرد فوق‌العاده و بازدهی بهینه به بازار معرفی کرده است.

راهنمای خرید تکراتو

سریع‌ترین حافظه SSD سامسونگ؛  عملکرد بی‌نظیر و بهره‌وری انرژی بهینه

این محصول با سرعت خواندن 14.5 گیگابایت‌ بر ثانیه و سرعت نوشتن 13 گیگابایت‌ بر ثانیه، یکی از سریع‌ترین حافظه‌های SSD موجود در بازار خواهد بود که می‌تواند برای کاربرانی که به پردازش‌های سنگین هوش مصنوعی نیاز دارند، گزینه‌ای بسیار مناسب باشد.

یکی از ویژگی‌های برجسته این محصول، بهبود 50 درصدی در بهره‌وری انرژی آن است که باعث می‌شود عمر باتری دستگاه‌هایی که از این SSD استفاده می‌کنند، به‌طور قابل‌توجهی بیشتر شود.

سریع‌ترین حافظه SSD سامسونگ؛  عملکرد بی‌نظیر و بهره‌وری انرژی بهینه

سامسونگ اعلام کرده که این حافظه در ظرفیت‌های مختلف از جمله 512 گیگابایت، 1 ترابایت، 2 ترابایت و 4 ترابایت عرضه خواهد شد. ظرفیت 4 ترابایتی این SSD برای کاربران حرفه‌ای که نیاز به فضای ذخیره‌سازی گسترده دارند، به‌ویژه برای ذخیره‌سازی فایل‌های حجیم مانند محتوای تولیدشده توسط هوش مصنوعی، ویدیوهای با وضوح بالا و نرم‌افزارهای سنگین، انتخاب ایده‌آلی خواهد بود.

سامسونگ همچنین در اوایل ماه جاری، از سریع‌ترین حافظه SSD خود با نام AM9C1 برای خودروها رونمایی کرده بود که نشان‌دهنده پیشرفت سریع این شرکت در توسعه فناوری‌های حافظه با کاربردهای متنوع است.

بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر