coinex
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

قیمت سری ویوو ایکس 200 از جمله مدل برتر ویوو ایکس 200 اولترا فاش شد

افشاگر مشهور دنیای تکنولوژی، Digital Chat Station، پست جدیدی را در ویبو منتشر کرده و در آن قیمت سری ویوو ایکس 200 را فاش کرده است.

به گزارش وب‌سایت خبری gizmochina، ویوو از گوشی‌های سری X200 خود در تاریخ 14 اکتبر در چین رونمایی خواهد کرد. انتظار می‌رود که این سری شامل سه مدل با نام‌های ویوو ایکس 200، ویوو ایکس 200 پرو و ویوو ایکس 200 مینی باشد.

راهنمای خرید تکراتو

رندرهای این سه مدل به همراه جزئیات کلیدی آنها قبلا منتشر شده و اکنون به لطف پست جدید Digital Chat Station در شبکه اجتماعی ویبو از محدوده قیمتی آنها نیز آگاه شده‌ایم.

قیمت سری ویوو ایکس 200

Digital Chat Station در پست خود به قیمت دقیق سه گوشی ویوو X200، ویوو X200 پرو و ویوو X200 پرو مینی اشاره نکرده اما محدوده قیمتی این محصولات را بین 4000 یوان تا 5000 یوان (تقریبا معادل 570 تا 712 دلار) تخمین زده است. البته این افشاگر بعدا پست خود را ویرایش کرده و محدوده قیمتی را کاهش داده است.

قیمت سری ویوو ایکس 200

محدوده قیمتی جدید هنوز تا حدودی مبهم است، اما به طور کلی می‌توان انتظار داشت که قیمت ویوو X200 از 4000 یوان شروع شود. اگر این موضوع درست باشد، بدین معناست که علیرغم افزایش هزینه‌های قطعات، قیمت گوشی مشابه مدل قبلی خواهد بود.

این در حالی است که چیپست پرچمدار جدید مدیاتک یعنی دایمنسیتی 9400 نسبت به نسل قبلی گران‌تر شده و بالطبع بر روی قیمت دستگاه‌ها تاثیر خواهد گذاشت. حتی یکی از مقامات ویوو علنا احتمال افزایش هزینه‌های چیپست را تأیید کرده است. با این حال، اگر ویوو بتواند با وجود این چالش‌ها، قیمت سال گذشته را حفظ کند، یک حرکت بزرگ به نفع کاربران و خریداران انجام داده است.

قیمت ویوو ایکس 200 اولترا

DCS در پست خود به صراحت درباره ویوو ایکس X200 اولترا صحبت نکرده اما گفته است که قیمت مدل رده بالای این سری در حدود 5500 یوان (تقریبا معادل 770 دلار) خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره قیمت سری ویوو ایکس 200 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر