coinex
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

اشتباه عجیب ایکس؛ جریمه‌ای که برزیل تعیین کرده بود، به بانک اشتباهی واریز شده است

به‌گفته‌ی مقامات برزیلی، مبلغ جریمه‌ای که توسط دادگاه این کشور برای ایکس تعیین شده بود، به بانک اشتباهی واریز شده است. این جریمه‌، آخرین مانعی است که بر سر راه فعالیت دوباره‌ی ایکس در برزیل وجود دارد.

و حالا به نظر می‌رسد که واریز مبلغ جریمه به بانک اشتباهی، روند برداشته‌شدن محدودیت‌های ایکس در برزیل را به تاخیر انداخته است.

راهنمای خرید تکراتو

پیش از این گزارش شده بود که شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) قبول کرده از خواسته‌های دادگاه عالی برزیل تبعیت کند؛ با این حال، فعالیت‌های این پلتفرم همچنان در برزیل مسدود است و کاربران به آن دسترسی ندارند. به گزارش رویترز، این مشکل تاحدودی مربوط به اشتباه عجیب ایکس است که مبلغ جریمه را به بانک اشتباهی واریز کرده.

ایکس پس از هفته‌ها ممنوعیت در برزیل، بالاخره در اواخر ماه سپتامبر نماینده‌ای را به درخواست برزیل معرفی کرد و حساب‌های کاربری که به انتشار اخبار جعلی و نفرت‌پراکنی متهم بودند، غیرفعال کرد. آخرین مرحله از پذیرش خواسته‌های دادگاه برزیل، پرداخت جریمه‌ای 5 میلیون دلاری بود که باید به حساب بانک مشخصی واریز می‌شد.

جریمه‌ای که برزیل تعیین کرده بود، به بانک اشتباهی واریز شده است

رویترز با استناد به پرونده‌های دادگاه جمعه گزارش داده است که ایکس می‌گوید جریمه را پرداخت کرده و خواسته که این پلتفرم دوباره در برزیل فعال شود. اما قاضی الکساندر دو موراس گفته است که مبلغ جریمه به بانک اشتباهی واریز شده و این ممنوعیت همچنان باقی می‌ماند تا مبلغ به بانک درست منتقل شود. اما ایکس می‌گوید که جریمه را به‌درستی واریز کرده است.

پلتفرم اجتماعی ایکس از اواخر ماه آگوست (اوایل شهریور) در برزیل ممنوع شد. این شرکت در ابتداد در برابر دستورات دادگاه برزیل مقاومت می‌کرد؛ اما اخیرا روند خود را تغییر داده و گفته است که با برزیل همکاری می‌کند تا این شبکه اجتماعی بتواند به فعالیتش در این کشور ادامه دهد.

نظر شما درباره این رفت‌وبرگشت‌ها بین دادگاه برزیل و ایکس چیست؟ آیا تسلیم شدن کار درستی بود؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر