coinex
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

تاریخ احتمالی عرضه‌ هوش مصنوعی اپل برای آیفون فاش شد

مارک گورمن، تاریخ احتمالی عرضه‌ هوش مصنوعی اپل برای آیفون را لو داد. وی گزارش کرده که این ویژگی 28 اکتبر برابر با 7 ابان 1403 همراه با آخرین نسخه از IOS در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

پیش از این گورمن، تاریخ احتمالی عرضه‌ هوش مصنوعی اپل برای آیفون را، اواسط اکتبر پپیش‌بینی کرده بود. وی معتقد است که اپل برای آنکه از کیفیت بالای محصول خود مطمئن باشد، در انتشار آن تعلل می‌کنند. در واقع این تاخیر برای اپل فرصتی ایجاد می‌کند تا با انجام تست‌های مختلف از بروز مشکلات احتمالی جلوگیری کند.

راهنمای خرید تکراتو

ویژگی‌های هوش مصنوعی اپل که با دریافت نسخه IOS 18.1 به گوشی‌های آیفون اضافه می‌شود شامل ابزار Writing Tools، رابط جدید دستیار سیری، خلاصه‌ی سازی اعلانات و ایجاد خاطرات و پاکسازی تصاویر از عناصر مزاحم در اپلیکیشن فوتوز Photos است.

تاریخ احتمالی عرضه‌ هوش مصنوعی اپل برای آیفون فاش شد

انتظار می‌رود سیستم‌عامل‌های بعدی IOS یعنی نسخه‌های 18.2 و 18.3  قابلیت‌های بیشتری چون Genmoji، Image Playground و چیت‌جی‌پی‌تی ادغام شده در سیری برای آیفون‌ها همراه داشته باشد.

با استناد به برخی از گزارش‌ها، این دو نسخه از آی‌او‌اس، اوایل سال 2025 منتشر خوهد شد. همچنین اعلام شده که اپل می‌خواهد تا پایان سه‌ماهه اول سال 2025 و قبل از آنکه آیفون SE 4 را رونمایی، تمامی امکانات هوش مصنوعی‌اش را در دسترس کاربران قرار دهد.

بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر